2014. február 21., péntek

Essence nail candies - 03 peachy keen

Mára egy egészen másmilyen bejegyzést szerettem volna hozni, de a szép tavaszias meleg idő annyira megihletett tegnap, hogy az egyik Müllerbe betérve sikerült megvennem az Essence egyik új lakkját. Ezek a 6az1ben lakkok már az első promo képek után nagyon érdekeltek, úgyhogy tudtam hogy ez lesz az első, amit ki fogok próbálni. A boltban állva aztán komoly gondba kerültem, mert nehéz volt választani... A színek nagyon hasonlítanak egymásra (jó, kivéve a zöld meg a rózsaszín), de végül sikerült dönteni, és elhoztam a barackos árnyalatot. Erről lesz tehát most szó.

03 peachy keen
Ő lenne az. Igaziból mikor megvettem fogalmam sem volt hogy mit is várok, vagy várhatok ettől a lakktól. Itthon aztán okosabb lettem. Ezt írják hivatalosan: "ezek az édes kis körömlakkok pasztell színeket varázsolnak a körmötökre, de ez még nem minden, ugyanis ezek a lakkok 6 csodás tulajdonsággal is rendelkeznek. Erősítik, védik a körmöket, kiegyenlítik a köröm egyenetlenségeit, gyümölcsös illatúak, gyorsan száradnak és fényes végeredményt biztosítanak." 

Akkor nézzük sorban! Pasztell színeket varázsolnak a körmötökre. Nos, ez igaz, de azt nem gondoltam volna hogy nem fednek. Furcsa, mert nem tudom fedőlakknak elképzelni őket. Én végülis 3 réteget kentem fel, ami már adott egy pici színt, de nem vagyok megelégedve vele. Hogy erősít, meg véd, azt nem igazán érzem, bár még csak egy napja van a körmeimen. A gyors száradás inkább csak átlagos száradás. A fényes végeredmény pedig szintén igaz. 

DE. És itt jön a csavar. Azt írják, hogy gyümölcsös illatúak. Persze én okos beleszagoltam az üvegbe ( :D ) ahol a jól megszokott körömlakk illat terjengett. Gondoltam, najó, ebből sem lesz semmi. Aztán felkentem, és megéreztem. Ennek tényleg barack illata van! De még most is, egy nappal később!! Imádom. Tegnap egész nap a körmeimet szagolgattam. Ha másért nem is, ezért simán megérte ez a lakk. Nagy szenzáció ez számomra. (Olyannyira, hogy szegény M. tegnap kénytelen volt gitár javítás közben néha szagolgatni a körmeimet.) 

És akkor jöjjenek a képek :)


Ez tehát a színe a körmökön. Valóban szép fényes, de nem valami nagy szám. Viszont barack illatú. Szóval nem tudom eldönteni, hogy megéri-e megvenni. Aki szeretne illatos körmöket, az mindenképpen szerezze be! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése