2014. február 16., vasárnap

Hálaadás

Szeretnék egy rovatot indítani, melynek a címe "hálás vasárnap". Ez persze nem az én ötletem, itt találtam. Nagyon megtetszett ez a lista, illetve ez nem is egészen lista, inkább heti hálaadás. Nagy szükség van erre, mert ekkor meg tudunk állni és át tudjuk gondolni, hogy mi is történt velünk a héten. Ez kicsit tudatosságra is nevel (amire nekem főleg nagy szükségem van) hogy ne rohanjunk el a hétköznapok felett sem. Meg hát könnyebb is így meglátni a szépet :) Nem magyarázom tovább, gondolom érthető a dolog lényege :)

Következzék akkor, hogy miért is vagyok hálás:
  • a héten kezdődött/folytatódott az egyetem (ennek annyira nem örültem) viszont ebben a félévben nagyon kedves tanárokkal találkozhattam - már most! Ez mindig öröm.
  • hétfőn kiderült, hogy járhatok mégis nappali tagozaton mesterszakra, ami egy nagyon nagy öröm volt! Teljesen lemondtam már róla hogy ezt valaha is megcsinálhatom, szóval gondolhatjátok ;)
  • sok-sok találkozás
  • gránátalma
  • finom illatú tusfürdők
  • a sok klisé ellenére egy nagyon szép Valentin-nap csokis sütivel és meglepetés filmmel ♥
  • közösen sütött fasírt 
  • ...és végre áthoztam a közös kis lakásunkba az összes cuccomat! (najó, egy irattartó maradt még a régi helyen, de az elenyésző :))
Én ezekért vagyok most hálás. És ti?


1 megjegyzés:

  1. Szia! Hálás vagyk, hogy elolvastam az írásodat!Én még csak most ismerkedek a napi hála lejegyzetelésével.Csak kutatási fázisban vagyok, de nagyon érdekel ez a téma.A nők lapjában is pont erről olvastam ma! Ezért is nagyon hálás vagyok! Üdvözletem: Edit

    VálaszTörlés