2014. február 19., szerda

Lakkfüggő vagy?

A különböző blogokban már rengeteg ilyen tesztet láttam, és pont ma nézegettem Meánál is, és bekattant, hogy nekem ezt most meg kell csinálnom! Őszintén szólva nagyon kíváncsi vagyok a végeredményre, mert mostanában azt érzem, hogy kezdem elveszíteni a lelkesedésem lakk témában... (hupszi) Na de most kiderül az igazság ezzel kapcsolatban! Jöjjön hát :)

(Ha a kérdések több mint felére igennel válaszolsz, akkor függő vagy :P)


1. Figyeled-e mások körömlakkjait, hogy mi van rajtuk?
Igen, minden esetben igen. (1 pont)

2. Átnézed-e a készletedet időközönként?
Néha az unalmasabb napokon átnézem, átrendezem, számolgatom... (1 pont)

3. Képes vagy egy swatch alapján azonnal elrohanni egy lakkért?
Semmiképp. Ha valami megtetszik, vagy felkelti az érdeklődésemet, akkor többször visszatérek rá, elmentem a kívánságlistámra. Ha több napon keresztül vágyom rá, akkor veszem csak meg. (0 pont)

4. Fújod kívülről a kollekciód?
Dehogy... Nincs olyan sok, de azért mindig akad egy-két meglepetés :) (0 pont)

5. Mindig képben vagy a legújabb hazai/külföldi trendkiadásokkal?
Általában igen, mert sokan leírják a blogukban, én meg sok blogot olvasok. Magamtól nem nézegetném... (0 pont)

6. Mindig képben vagy a legújabb trendekkel, technikákkal? (ombre, saran wrap, stb..?)
Ezekkel szerintem én éveket le vagyok maradva. Illene a mínusz pont :D (0 pont)

7. Van egy márkásabb álomlakkod?
Ó, igen! Van egy OPI lakk, amit már nagyon nagyon régóta szeretnék.... (1 pont)

8. Tisztában vagy a következő fogalmakkal: franken, dupe, finis, holo?
Igen ^^ Bár élőben még sosem használtam őket... (1 pont)

9. Van szemed arra, hogy egy kép alapján meglásd a dupe-okat?
Nincs. Próbálkoztam már, és lelkesen örültem, hogy nézd, ez a két üveg hogy hasonlít, és amikor kipróbáltuk kiderült hogy közelről sem hasonlítanak. Lehet hogy csak nem figyelek rendesen. (0 pont)

10. Akármikor jársz egy drogériában tuti odamész a körömlakkos állványokhoz, és az akciós pultot is megnézed?
Mostanában inkább csak az akciós pultokat nézem, de azokat mindig! (fél pont)

11. Ha a drogéria alkalmazottja nem tudja a helyére tenni az adott körömlakkot, te csukott szemmel is tudnád hova tartozik és segítesz neki?
Ilyen helyzet még konkrétan nem volt, de volt már hogy rendetlenség volt és elpakoltam :D, valamint hogy egy nő mellettem hangosan keresgélt, és segítettem neki választani és ajánlani lakkot :) (1 pont)

12. Nem mondod el a családodnak ha vettél egy új lakkot?
Hát a szüleimnek félnék megmutatni, jaj-jaj. (1 pont)

13. Voltál már körömlakkstopon?
Igen... (1 pont)

14. Ha újat lakkoztál, megmutatod a barátnődnek/csoporttársadnak hogy ők is gyönyörködjenek benne?
Igen *-* És beszélek is róla (1 pont)

15. Minden nap szóba kerül nálad a körömlakk szó legalább egyszer?
Azt hiszem hogy azért minden nap nem. De gyakran. Najó... (fél pont)

16. A készleted 2-3-4-5x nagyobb, mint egy átlagos lányé? (Egy átlagos lány maximum 5-6 lakkot birtokol, míg te már az 50. vagy 100. darabot veszed)
Jaj, igen. Közelítek a 100-hoz. Vagy már el is értem? (1 pont)

10 pontom lett, szóval függő vagyok, de nem vészesen :) Ez azért megnyugtató. Töltsétek ki ti is, és írjátok le, hogy nektek mennyi lett!

2 megjegyzés:

  1. Oké, szóval egy átlagos lány 5-6 lakkot birtokol? Nemáááááááááááááááár. Komolyan, nemár. Komolyan? O_o

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát, ezt én is úgy vettem, de végiggondolva a barátnőimen, rokonaimon, bármilyen lányismerőseimen azt kell hogy mondjam, tényleg ez az átlagos... de tök menő átlagtól eltérőnek lenni! :)

      Törlés