2014. február 26., szerda

Moyra holographic 255

Ma a legújabb kedvencemet mutatom be nektek! Amikor kiderült, hogy a Moyra is kijön holo lakkokkal, én már tűkön ültem, hogy végre megjelenjenek. A kollekció 6 darab lakkból áll. Első körben azt gondoltam, hogy az ezüst, és a barnás (nude?) esetleg a kék árnyalat lesz az, amit biztosan megveszek. Aztán a boltban állva jött az első meglepetés, miszerint nekem rögtön a lila tetszett meg. Ez nagyon-nagyon furcsa o.O Lila lakkom azt hiszem hogy egy darab van (ami a közel 100 darab lakkhoz viszonyítva nagyon kevés). De valamiért nem is gondolkoztam rajta, gyorsan megvettem. Őt. 

Rögtön meg is jegyzem, hogy nincs a birtokomban olyan fényképezőgép, illetve olyan tudás, ami kellene ennek a lakknak a fotózásához. Mégis próbálkoztam vele. Annyira szerintem nem lett rossz :)

Felkenni nagyon könnyű, mivel szépen terül és nagyon jó az ecsete. Ezen is csodálkoztam egyébként, mert általában a kis pufi ecseteket szeretem, nem a hosszú vékonyakat (ami neki is van) de ezzel valahogy nagyon könnyű dolgozni. Gyorsan szárad, ami becsapós. Mert itt jön az egyetlen probléma ezzel a lakkal: a második réteg felszedi az elsőt akkor, ha nem vártok elég sokat a két réteg között. Márpedig kell rá a két réteg (a képeken is kettő van, bár gondolkoztam egy harmadikon is). Én már próbáltam fél óra várakozással is, próbáltam várakozás nélkül is. Tapasztalatom szerint picit mindenhogy feljön. De lehet ügyeskedni. 

A másik, amiről szót kell ejteni, az a fedőlakk. Amikor először kentem fel, akkor a második réteg száradása után (és a gyönyörködés után) felkentem egy réteg fedőt is, és amint felkentem meg is állt a szívem. Ugyanis eltűnt a holo hatás! Kétségbe estem - gondolhatjátok. De aztán szerencsére megszáradt a fedőlakk, és újra holozott (van ilyen szó egyáltalán?) a körmöm :) Szóval nem kell félni! 

És akkor a lényeg: a színe. I-M-Á-D-O-M! Ezt.


tudom, homályos, DE itt látszik leginkább a holo hatás *-*

Azt szeretem benne a leginkább, hogy ha fény éri (legyen az természetes vagy mesterséges) gyönyörűen elkezd csillogni. De ha nem éri fény, akkor sem rossz, mert nagyon szép diszkrét lila. Bátran viselem akárhol. De komolyan.

Szóval ha lakkot kéne ajánlani, én ezt bátran ajánlanám! Bár aligha van még olyan körömlakkos lány, aki ne vette volna meg ezeket, azt hiszem :) És ez nem is baj. A márka nagyon jó, és megbízható, és olcsó is! (Ez pedig nem egy elhanyagolható szempont) Óvatosan mondom ki, de a lilás színe miatt nálam ez már most a kedvenc tavaszi lakkok között szerepel... :)

2 megjegyzés:

  1. Már lassan egy évesek a Moyra holo lakkjai?! Te jó ég, hogy repül az idő!!!!!
    Amúgy gyönyörű ez a szín. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, bizony, erre is jó, hogy vissza lehet nézni. ;) Tényleg nagyon szép, de azért ma már némiképp vállalhatóbb fotókat készítenék róla talán :D

      Törlés