2014. március 30., vasárnap

Lush - Love lettuce

Újra Lush. Újra arcpakolás. Bevallom, nagy lekötelezettje lettem a márkának, és a termékeknek. Több dolog miatt is. Egyrészt beváltja a hozzájuk fűzött reményeimet, másrészt szerintem nem annyira egetverően drágák. Persze azért nem vennék minden héten ilyeneket, de kb kéthavonta fogynak a dolgok, és kéthavonta belefér.  Szerintem. Meg hát kedvesek a lányok a boltban, és nem utolsó sorban jókat ajánlanak! A következő terméket is ajánlásra vettem meg, és nem bántam meg! Nemsokára el is fogy majd, mert becsületesen használom. Következzék tehát a Love lettuce :)


A boltban eredetileg azért kerestem arcpakolást, mert szerettem volna, ha a száraz bőröcském egy kicsit hidratáltabb és élettel telibb lesz. Tudjátok, hogy milyen a fakó arcbőr? Na, azt nem akartam. Erre kaptam ajánlatként ezt, és gondoltam miért ne?

Hivatalosan ezt írják:
"Ennek a gyengéden hámlasztó pakolásnak köszönhetően arcszíned igazán tündöklő lesz. A fullerföld eltávolítja a szennyeződést és a zsírt, a glicerin pedig lágyítja a bőrt.
Bőröd nyugtatására és hidratálására tápanyagokban gazdag agar moszatzselét, mézet és mandulaolajat választottunk, míg a hámlasztásról a túlzott dörzsölés nélkül, gyengéden dolgozó mandulahéj gondoskodik. Ezt a pakolást egyszerűen francia levendulával illatosítottuk, mely nyugtató hatású, és segít kiegyensúlyozni a bőr faggyútermelését."






























Ő az, ilyen szép zöld. Nagyon finom levendula illata van. Én általában vastagon kenem fel az arcomra, szerdánként és vasárnaponként :) (jók ezek a meghatározott időpontok, tudja mihez tartani magát az ember :)) Szeretem benne, hogy finom az illata, hogy a hűtőben tartás miatt kellemesen hűsít, és hogy lemosásnál a manduladarabkák miatt radíroz is. (Nagyon finoman, szóval egyáltalán nem para heti kétszer használni.) A bőröm a lemosás után nagyon-nagyon táplált, és szép. Komolyan jobban tudom magam érezni a használata után, és szerintem ez a legmenőbb benne! Szépen hidratálja tehát a bőrömet, és ez szuper. Ezenkívül egységessé is teszi a bőrt, ami szintén nagyon szép tud lenni utána. Szóval én ennek a pakolásnak a lekötelezettje lettem. Nemsokára elfogy, amit nagyon sajnálok, de azért egy picit jó is, mert így kipróbálhatok újakat. Van még egy pár amit kipróbálnék, de egyelőre ezzel a termékkel elfogult vagyok. Ő a nagy szerelem :) (mondhatjuk úgy is, hogy ő az első)




























Felkenve szép világoszöld lesz, és látszanak benne a manduladarabkák. Kár hogy nem fotóztam le száradás után, mert akkor kicsit összeáll, és egészen besötétedik. Ez is jó benne, mert jó alaposan le kell mosni. Szeretem ezt a procedúrát.

Nem is szaporítanám tovább a szót, lényeg a lényeg, megszerettem. Nagyon. Ezért tuti hogy újraveszem! Ajánlom akár csak kipróbálásra is, azt tapasztaltam hogy a boltban a lányok szívesen adnak :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése