2014. március 25., kedd

NOTD. Essence + Golden Rose

Ma egy nagyon gyönyörű (ide még képzeljetek el megannyi hasonló jelzőt) párost szeretnék bemutatni nektek! Az ötlet gazdája Edina, aki szerintem sokunkat megihletett azzal, hogy a körmeire a lakkok fölé fedőlakknak a Barry M Lady homoklakkját kente. Amikor először olvastam hogy ezt csinálja, nem tudtam elképzelni hogy hogyan nézhet ki ez a valóságban. Aztán tegnap kipróbáltam. Nem a Lady-vel, viszont a Golden Rose Holiday 70-ese is tökéletes erre a célra. Íme hát!






























Azt már rögtön tudtam, hogy egy szép halvány színű lakkra szeretném kipróbálni ezt a fehér csodát (mert ez az *-*). Szeretem az Essence-nek a twins vonalát, szerintem cuki. Ez a 01-es árnyalat, ami az Edward névre hallgat. (Sajnos azóta kivonták az állandó szortimentből, úgyhogy már csak a maradékot lehet megszerezni, ha valahol még van. Én nagyon szeretem, szép kék.) Szóval erre kentem fel a Golden Rose lakkot (Holiday 70) és ez lett:






























Váó, váó, váó *-* Ezt ismételgetem. És nem tudom megunni, hogy ékszer van a körmeimen. Komolyan, ez egy csoda. Szóval mindenkit felhívok, hogy a lelki békéje érdekében ezt rögtön próbálja ki! Annnnnnyira szép! Lehet hogy a képeken nem jön át annyira, de szerintem meg lehet sejteni :) 

És akkor még röviden a mesés GR lakkról egy keveset. Amikor megláttam a márka homoklakkjait, én rögtön tudtam hogy a fehér kell. És nem is akármire kell :) Ez lesz ugyanis az esküvői lakkom! Hohó, ügye milyen izgalmas? Szóval jöjjön még egy kép a szépségéről, és most csak az övéről :)




























Látjátok benne a sárgás csillámokat? Húúú, meseszép *-* Szerintem jól választottam, már nagyon várom! :)

2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Azóta meglett a Moyra sugar sand kollekciónak a csodaszép halvány kéke, kíváncsi vagyok az milyen lesz! Gyanítom, hogy hasonló... :)

      Törlés