2014. március 27., csütörtök

Yves Rocher olívás testápoló

Mára az egyik kedvenc termékemet hoztam bemutatásra. December óta vagyok a lelkes használója, úgyhogy elég megalapozott már a véleményem. Karácsonyra három YR testápolót is kaptam (mindháromból a kis 50 milis változatot). Szóval van egy málnás, egy szedres és egy olívás. Mindet kipróbáltam, de míg az első kettőt csak kétszer-háromszor használtam, addig az olívásból már a teljes kiszerelést is megvettem, annyira bejött!






























Sokat nem lehet róla írni, és nem is kell. Ahogy sokat sem kell várni tőle, inkább csak aranyos, és pont emiatt szerettem meg. Először is az illata nagyon kellemes. Nem túl erős, de azért érződik rajta az olíva. Először azt hittem, hogy fura lesz ezzel kenegetni magam, de mégis bejött. 
Ár/érték arányban is nagyszerű szerintem, mert 2000 forint alatt van a 400 mili! Ez menőség, főleg ha mondjuk a TBS testvajait nézzük. Bár, és itt jön a kis hibája a dolognak, nincs ennek a testápolónak túl jó hidratáló ereje. Tehát míg egy TBS testvajjal valóban 24 órára hidratált a bőrünk, ezzel inkább csak pár órára. Vagy egy éjszakára lesz az. De szerintem ez nem is baj, én pont ezért szeretem. Ugyanis hamar beszívódik, csodás az illata, és pont annyi időre hidratál, ami még belefér. Könnyen lehet kenegetni. Mi kell még kérdem én? Szerintem tipikusan tavaszi/nyári termék egyébként, mert akkor - legalábbis az én bőröm - kevésbé szárad ki, és ez a minimális száradást jól orvosolja. Szóval szerettem télen is, és szeretem most is. És fogom is szeretni :)





























Ja, és még annyi, hogy a boltban pumpa nélkül adják, de lehet venni hozzá pumpát 100 forintért kb. Szóval ezt az adagolási módot is nagyon szeretem. Többet nem is írok róla, ez így bőven elég. Próbáltátok már esetleg ezt az olívás testápolót? Vagy másmilyen illatú YR testápolót?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése