2014. május 2., péntek

A mai napom TAG

Olyan régen írtam, szörnyű vagyok. Na de leadtam a szakdolgozatot (siker!) és itt ez a szép és jó és okos és aranyos és kedves hosszú-hosszú hétvége, ezért gondoltam írok a mai napról :)

Mai hangulat: jó, kifejezetten. Pont ilyen semmittevős hangulatban vagyok (és egy hosszú hétvégén milyenben is kéne lenni? :))
Mai siker: ugyan még nincs vége a napnak, de sikerként könyvelhető el, hogy a reggeli után szinte rögtön elmosogattam :D
Mai szükséges: nem csak mai, hanem egyelőre állandó szükséges: Zoya - Dream

ennyi. Nem érdekel más.

Mai frizura: konty :)
Mai smink: mint mindig - semmi.
Mai outfit: :D amikor reggel boltba mentünk, és piacra, akkor egy zöld vászonnadrág volt rajtam ciklámen pólóval és apró virágos kardigánnal :) Itthon meg a játszós ruhámban punnyadok.
Mai tennivaló: fasírt sütés és fürdőszoba takarítás (Utóbbit minél előbb!! - jegyzet magamnak.)
Mai elmélkedés: semmi, végre. Most, hogy leadtam a szakdogát, és épp nincs semmi halaszthatatlan dolgom, valamint az életben is minden rendben van, ezért épp semmin nem elmélkedem. Komolyan nagyon jó érzés. Nagyon jó!
Mai függőség: függőségnek számít, hogy egyszerre legalább 7 lakkal akarom kifesteni a körmöm?
Mai unalmas: jelenleg a Narancsvidéket nézem, és már a legvégén tartok, és egy kicsit kezd unalmassá válni.
Mai vágyálom: fasíííííírt és krumplipüré ^^
Mai legjobb pillanat: már volt egy pár, az egész nap cuki :)
Mai különlegesség: a Golden Rose Holiday 70-ese elég különleges.
Mai olvasmány: Már egy hete a Katedrálist olvasom, és nagyon-nagyon hosszú az a regény. De élvezem, tetszik a középkor.
Mai zene: nincs mai, de van örök: Deep Forest - Sweet lullaby

Nektek hogy telik a hosszú hétvégétek? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése