2014. május 21., szerda

A tökéletes halvány korall körömlakk nyomában

Ma egy különleges bejegyzést hoztam Nektek. Nem újdonság, hogy az egyik leginkább kedvelt szín a körömlakkok között a korall. Főleg tavasszal és nyáron. A legjobb barátnőmnek is ez a kedvenc színe a körmein. Történt aztán, hogy mikor legutóbb találkoztunk, nézegettem a lakkjait, és mondta, hogy ami van neki korall szín, az túl erős. (Egyébként erről a lakkról van szó.) Itt jön a történet lényege: kérte, hogy ajánljak neki halvány korall körömlakkot. Izgi, ügye? Én persze borzasztó komolyan vettem a feladatot, és rendesen belemélyedtem a témába. 

Első körben Edinát kérdeztem meg, hogy mit tud ajánlani, hiszen hát nagyobb a szakértelme, mint nekem :D Ebből a beszélgetésből, és aztán a tovább gondolkodásomból kiderült, hogy amit keresünk, az nem is igazán korall. Merthogy a korall szín, az egy nagyon élénk szín általában, lásd például ezt. Így aztán a halvány korallt is elég nehéz volt meghatározni... Végül arra jutottunk, hogy a megfelelő szín a rózsaszínes barack lenne. Ez tehát a lecke: megtalálni a tökéletes rózsaszínes barackot!

Kerestem, kutattam, megvettem pár lakkot, nézegettem jó sok oldalt. Ez az öt lakk az, amik szóba jöttek (persze a teljesség igénye nélkül, és figyelve arra, hogy a pénztárcám ne őrüljön bele a dologba :D)

balról jobbra: Flormar - Salmon Pink; Flormar - Coral Red; Miss Sporty ?; Barry M - Papaya; Catrice - Meet Me At Coral Island






























És most először következzék rengeteg kép, mindenféle fényviszonyban, mindenféle szögből. Próbálkoztam. A lakkok a körmeimen a fenti sorrendben láthatók, hüvelykujjtól a kisujjig.

ez a legélethűbb kép a színekről! A többi kép csak véletlen :D









Szóval így. Kicsit gondban vagyok. Az egyértelmű, hogy a Catrice lakk szép korall. Igazi rózsaszínes. (Ez főleg az első képen látszik.) Viszont a hüvelykujjamon lévő Flormar - Salmon Pink már teljesen barack. Illetve hát itt is van egy kis csavar. Mert, ahogy a neve is mutatja, azért ez enyhén rózsaszínbe hajlik át. Így tehát én tökéletes baracknak nem mondanám, de mondjuk ez már megközelíti a halvány korall kategóriát. Főleg hogy ha most lenézek a kezemre, akkor látom, hogy mennyire diszkréten mutat, tehát azt a "túl erősséget", amit a barátnőm kifogásolt az eredeti lakkban, mindenképpen mellőzi. 

A középső hárommal pedig egyszerűen nem tudok mit kezdeni. Persze ez túlzás, de na. Látjátok hogy mennyire egyformák? Néha látom köztük a különbséget, de néha egyszerűen nem. Ezért írok egy kicsit ezekről a lakkokról külön. A színeknél pedig az első képet vegyétek figyelembe, ott a legvalósabbak!
A Flormar - Coral Red lakkját (mutató ujj) én nem értem. Szerintem ez narancssárga. Jó, túloztam, de eléggé narancssárgás. Nagyon szép lakk, jó minőségű, de nekem a korallban több a rózsaszín. 
A Miss Sporty lakknak (középső ujj) egyszerűen nem tudom a számát. Már egy éves ez a lakk, szóval valahol félúton leeshetett róla a matrica. Mindegy, mert azt hiszem hogy nincs több hasonló árnyalata ennek a márkának, szóval könnyen megtalálható a boltokban. Őszintén szólva nekem ez sem korallos. Inkább egy sötétebb barack.
Végül pedig a Barry M - Papaya (gyűrűs ujj). Ügye nem kell megint dicsérnem a Gelly Hi Shine kollekciót? :) Viszont ennek végre olyan a színe, hogy mondanám rá hogy korall. Látok benne egy enyhe rózsaszínes beütést. Imádom ezt a színt :)

Szóval ha halvány korallt kell ajánlani, akkor én a mai eszemmel biztosan a Flormar Salmon Pink-jét ajánlanám. Jó minőségű, olcsó, három rétegben fed rendesen, és gyorsan szárad. Tökéletes nyári szín :)

Nektek melyik tetszik a legjobban? Van esetleg jól bevált halvány korall lakkotok?

2 megjegyzés:

  1. Nekem a Flormar lazacos tetszik a legjobban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez az!! a lazac a jó szó! köszii :) És egyébként igen, elég szép az a lakk *-*

      Törlés