2014. május 7., szerda

Homoklakkjaim

Ma megint megérintett a homoklakkok szeretetének a szele :D (Hát ez rosszul kezdődik :P) Na de komolyra fordítva a szót, Edina posztja elgondolkodtatott ma arról, hogy melyik is a kedvenc homoklakkom. Merthogy az nem titok, hogy nagyon szeretem a homok finist (itt már be is vallottam), csak az a titok, hogy melyik a kedvencem. Átnéztem az összes lakkomat, és egyszerűen nem tudok dönteni. Nem. Ha kiválasztok egyet, akkor rögtön eszembe jut, hogy a többi milyen szépséges. Ördögi kör ez. De erről az az ötlet jutott eszembe, hogy megmutassam Nektek is, hogy melyik lakkokat is birtoklom. A gyűjteményem a homoklakkokból egyelőre elég csekélyke, de nem féltem magam, nőni fog még ez a szám ^^ :D






























A lista ABC sorrendben következik, mert egyszerűen nem lehet kiválasztani a legszebbet. Vagy a legjobbat. Szóval maradok a jól bevált ABC-nél.

Catrice

06 It's A PINKink World



























Szóval mint láthatjátok ebből a márkából még csak egy lakkom van, és ezt is ma vettem :D Ennek egyszerű a magyarázata. Amikor a Catrice kijött a homoklakkjaival, akkor persze mindet nézegettem jó sokáig, de valahogy egyik sem tűnt túl izgalmasnak. Illetve ha mégis annak tűnt, akkor beláttam, hogy túl drága (szerintem) és inkább veszek helyette Golden Rose hasonmást, vagy ilyesmi. De ma elolvastam Edinának a már fent említett bejegyzését, és egyértelművé vált, hogy nekem ez kell. Pláne akciósan ;)

Golden Rose

Holiday 70, Holiday 83



























A GR-nak rengeteg gyönyörű homoklakkja van, csak (sajnos, nem sajnos - még nem döntöttem el :D) annyira ritkán jutok ki a Nailland-be, hogy már az is nagy szó, hogy ez a kettő megvan. Merthogy ezekre a kezdetektől fogva vágytam.
A 70-es egy gyönyörű fehér lakk, ami sajnos elég halványan fog, ezért érdemes valamilyen alapszínre felkenni. Mert akkor gyönyörű lesz *-* A 83-as pedig a híres "vakolat" lakk, amit ha felken az ember, olyan hatást kelt, mint a fehér vakolat. Vagyis hát nem is teljesen fehér, inkább kicsit szürkés. Szép.

Lovely

Nr 1, Nr 3, Nr 5, Nr 6



























A Lovely méltán híres a homoklakkjairól, merthogy egyrészt nagyon szépek, másrészt a minőségük is elég jó (valamint az áruk is nagyon baráti). A bal szélső narancssárgás volt az első homoklakkom, és amikor felkentem az valami hihetetlen volt. Mászkáltam az utcán és a körmömet nézegettem, annyira lenyűgözött a csillogás. Egy hétig le sem mostam, ami nagy szó. Most így ránézve erre a négy lakkra, nem tudnám eldönteni, hogy melyik a kedvencem. Imádom mindet :)

Moyra

A Moyra annyira belehúzott az utóbbi időben, hogy sorra szebbnél szebb lakkokat hoz ki. Nem győzöm csodálni őket, ahogy mások sem. Jelenleg három olyan kollekciójuk is van, amikben homoklakkok találhatók. Nekem mindháromból van. 

Sand Effect

No. 851, No. 852, No. 853



























Ezek a Sand effect lakkok a kedvenceim a Moyrától. A minőségükkel nekem már van egy kicsi kivetnivalóm (páran nekem pattogtak), de igaziból annyira szépek a színek, hogy ez már szinte nem is érdekel (valamint olyan kevés ideig vannak a lakkok a körmeimen, hogy a tartósság nem annyira foglalkoztat). A rózsaszín és az arany híres lehet, mert Barry M dupe-ok. A türkiz pedig valami meseszép :) Igazi tavaszi/nyári szín.

Sugar Sand

864 Dolphin, 865 Daydream, 867 Cinema



























És tádámm! Gyönyörű, pasztell tavaszi színek. Szeretem ezeket a lakkokat, mert nagyon diszkrétek a körmön, így bármikor lehet használni. Tavaszra egyébként is teli találat a pasztell, hát ha még homok is ;)

Vivid Sand

715 Shocking pink, 717 Sunshine, 718 Orange love



























Ez pedig a legújabb kollekció, és a legújabb szerelmem is :) Neon homoklakkok! Woooooow *-* Ügye? Nem is kell mondanom hogy mind kell, de egyelőre még csak három van meg. Valahogy annyira vonzanak ezek a neon színek. Emiatt is várom már a nyarat. Büntetlenül lehet viselni ezeket a szépségeket a körmökön :)

Rimmel

09 Candyfloss cutie, 03 Aurora, 06 Moon walking



























És jöjjön az utolsó versenyző, a Rimmel! Mire idáig elértem, rájöttem, hogy igaziból ezeket a lakkokat szeretem a leginkább. Mindig is nagyon meg voltam elégedve a Rimmel lakkjaival, és szerintem a homoklakkokból is csodálatosat alkottak. A Space Dust lakkok (utolsó kettő) annyira jól meg lettek csinálva, hogy komolyan el sem hiszem. (A liláról már áradoztam itt.) Szóval azt hiszem, hogy ezeket a lakkokat igencsak érdemes beszerezni! (Kis aktuális: a Rossmannokban ez a két lakk le van árazva 400 forintra, szerintem most érdemes beruházni rá, ha eddig még nem tettétek!)
Ja és az első rózsaszín egy másik kollekció része. Itthon ezt és egy kéket lehet kapni. A kék nem mozgatott meg, de ez a rózsaszín nagyon cuki cukorkaszínű :)

Nektek melyik a kedvenc homoklakkotok?

2 megjegyzés:

  1. Nálam a Lovely az örök kedvenc. (-: A sárga volt az első homokhatású lakkom. Ezeken a márkákon kívül még egy Essence van meg, a szürke, az is egész különleges. Az a "vakolat" Golden Rose nekem is nagy "álmom", de sajnos nekem nincs lehetőségem megvenni, netről rendelni meg költséges volna..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megértem hogy a Lovely a kedvenced, elég jól csinálják! Viszont ha Rossmannban jársz, és látod az akciós Rimmeleket, akkor szerintem azokat érdemes beszerezned :)

      Törlés