2014. május 9., péntek

Lovely St. Tropez kék és rózsaszín (No. 2, No. 3)

Végre eljutottam idáig, hogy ezekről a lakkokról írjak! A történet elég hosszú. Megjelent a Lovely-nak ez a limitált kollekciója, amiben három féle lakk volt. A homoklakkok (mindenki nagy kedvencei) kapásból nem tetszettek. Valahogy nem hozott lázba, nem tudom miért, de örülök neki, mert így nem vérzik a szívem, hogy nem tudom már őket megszerezni :D A neon homoklakkok sem hoztak lázba, egyrészt a bennük lévő anyag miatt (ami miatt csak műkörömre lehet használni, legalábbis ezt mondják), másrészt pedig mert ránézésre a Moyra neon homoklakkjai ugyanolyanok. Viszont megbújt a kollekcióban három selyemfényű körömlakk is. Na ezekről lesz most szó :)

Merthogy amint megláttam ezt a hármat, tudtam, hogy kell. A rózsaszínt rögtön meg is vettem, és gondoltam (mint egy jóllakott óvodás) hogy nem is kell a többi. Persze csak elkezdett fájni a szívem a kékért, de végül szerencsém lett, és azt is meg tudtam venni. A zöldet (mentát) nem terveztem megvenni, de az utóbbi héten 4 menta árnyalatú lakk is hazajött velem (te jó ég :D) ezért amikor az egyik Rossmannban egy érintetlen állvánnyal találtam magam szembe, akkor őt is megvettem. Megvan tehát az egész kollekció. Viszont a képek a kékről és a rózsaszínről már régóta készen vannak, ezért a zöldet nem tudom most megmutatni. De talán így is elég lesz ;)

No 3, No 2

































Ők tehát a versenyzők. A rózsaszínt már előbb kipróbáltam önmagában is, és nagyon nagyon szép.





























Annyira elegáns a körmökön, hogy a szavam is eláll. Azt hiszem, hogy tényleg az elegáns a jó szó. Bármivel lehet hordani, mindenhez nagyon szépen illik. Aranyos, visszafogott. Dicsérjem még tovább? :)

Na de a lakkokról bővebben, merthogy a kettő ugyanúgy viselkedik. A fedésük szép, de kell belőle a két réteg (a képeken is két rétegben láthatjátok). Az ecsetük a klasszikus Lovely ecset, nagyon jól működik. Szép mattra száradnak, ebből a szempontból nagyon hasonlítanak a Golden Rose matte lakkjaira (legalábbis arra az egyre, amit próbáltam). A matt száradás nekem megintcsak nagyon tetszik, szeretem az ilyet, főleg hogy itt is megvan a selyemfény :) A száradásuk gyors, tekintve hogy matt lakkokról van szó. Tartósságról nem tudok nyilatkozni, mivel két napnál tovább soha nincsen lakk a körmömön. 

És akkor jöjjön a kettő együtt:


bocsánat, a mutatóujjamon elég ronda a lakkozás :S





























Hát így. Szerintem ez a két lakk (és gyanítom, hogy a menta társuk is hasonló) nagyon szép kis tavaszi lakk. Jól ki lehet őket használni mind díszítéshez, mind mondjuk vizsgázáshoz :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése