2014. június 18., szerda

Újabb nail art próbálkozásom

Először is szeretnék bocsánatot kérni, amiért ennyire hanyagolom a blogot... Vizsgaidőszak van, és egyszerűen nincs erre is kapacitásom a tanulás mellett... :( Ebből az is adódik, hogy a körmeimmel sem foglalkozom annyit, mint amennyit szeretnék. Viszont az utóbbi időben már úgy ki voltam éhezve egy kis alkotásra, hogy tegnap nem bírtam magammal, és elkezdtem festegetni :) Egy előző bejegyzésben már említettem, hogy MissJen videóit mennyire szeretem. Most is ő inspirált, és egy elég egyszerű manikűrt sikerült elkészítenem. Velük:





























Nem is húzom tovább az időt, itt a kész manikűr:





























Viszont itt jön a vicces :) Ugyanis látjátok, hogy a gyűrűs- és a középső ujjon az lenne a lényeg, hogy a három színnel kis csíkokat húzzunk keresztbe a körmünkön. Ez valamiért elég nehezen ment nekem (azóta rájöttem, hogy nem jó ecsetet használtam...) Mindenesetre ezt látva a jobb kezemet inkább békén hagytam, azon csak a sima színek voltak. Aztán ahogy ücsörögtem, és telt az idő, egyre nagyobb késztetést éreztem arra, hogy a jobb kezemen is kipróbáljam a díszítést. Féltem, mert tudtam hogy elég ügyetlen vagyok a bal kezemmel. De jó hogy megpróbáltam, mert csoda történt :O




























Látjátok, hogy mennyire szép csíkokat sikerült húznom? Komolyan nem hiszem el... Annyira tetszik! Hihi :) És muszáj volt lefotóznom így a jobb kezemet is, hogy megmutathassam Nektek. Szerintem sokkal szebb lett, mint a bal. *-*

Nagyon tetszik ez a manikűr, és tényleg annyira egyszerű. Szeretem az olyan kombinációkat, amikor pár szín felhasználásával végül egy nagyon különleges díszítés jön össze :)

A végére berakok egy fotót a pontozókról és az ecsetekről, amikkel készítettem. Annyira szeretem a kis kellékeimet, ugyanannyira szinte mint a lakkjaimat. Tök jó kreatívnak lenni! (Nem mellesleg tanulás közben nagyon kikapcsol.)



























6 megjegyzés:

  1. Nagyon jól sikerült! :) Vidám és színes manikűr, nyárra tökéletes. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :* Most, hogy említetted hogy nyár, eszembe jutott valami neonos manikűr is, hmm... :)

      Törlés
  2. Tényleg nagyon szép lett! Sajnos, a bal kezemen én sem tudom sosem szépen elkészíteni, én meg azért szeretem a nyomdát. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tök jó hogy te nyomdázol, én meg még azt nem tudok jól :)

      Törlés
  3. Én is jártam már úgy, hogy a jobb kezem sokkal jobban sikerült, mint a bal :-D Nagyon szép mani lett :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdekes dolog ez, de azóta bátrabb vagyok a jobb kezemen is ^^

      Törlés