2014. július 26., szombat

Esküvős körmök

Amikor ezt olvassátok, én épp férjhez megyek! Szép fehér ruhában állok az oltár előtt, mellettem a (még) Vőlegényem. Életem egyik legszebb napja zajlik éppen. Olyan hihetetlen ezt felfogni, szinte nem is értem. Az előkészületek nagyon fárasztóak voltak, de mindenki olyan sokat segített, hogy a szívem tele van hálával! Köszönöm itt is Nektek, akik valamilyen módon segítettetek! 

Remélem minden tényleg nagyon szép lesz! És ahhoz, hogy az öröm teljes legyen, természetesen elengedhetetlen a szép körömlakk! Itt az ideje tehát, hogy az esküvős lakkról írjak picit :)






































Azt már a kezdetek kezdetén kitaláltam, hogy kék lakkot szeretnék. Az utóbbi fél évben a kék lakkok iránti vonzódásom igen erős volt, szóval szóba sem jöhetett nagyon más :) Viszont mind tudjuk, hogy rengeteg gyönyörű kék lakk van...

A következő lépés az volt, hogy eldöntöttem, hogy halvány kéket szeretnék. Akkor még nem ismertem a Dream-et, ha ismertem volna, tuti azt választom. Nem baj, lesz rajtam Zoya, mert a lábkörmömön a Dream pompázik. Imádom! *_*

Azt is rögtön tudtam, hogy a Golden Rose fehér homoklakkja a kezdetektől megdobogtatta a szívemet, és amikor Edina elhintette azt az ötletet, hogy a fehér homoklakk milyen szép a színes lakkokon, én ki is próbáltam, és írtam is róla.

Ez akkor annyira megtetszett, hogy úgy döntöttem, ez lesz rajtam az esküvőn is! Azóta annyit változott a kombináció, hogy a kék alap a Lovely St. Tropez Nr. 2-ese. 
Azért jó választás ez, mert:
  • nagyon elegáns a kék ezzel a nagyon diszkrét csillogással
  • ez a Lovely lakk magában is nagyon gyönyörű <3
  • a homoklakk gyorsan szárad, és könnyű javítani
  • egyáltalán nem feltűnő ez a lakk, és én pont erre a visszafogott szépségre vágytam az egész esküvőn :)
Minden tökéletes tehát, jöhetnek a képek :)

napfényben


árnyékban


Már csak annyi van hátra, hogy elmondjam: mikor ezt írom, nagyon izgulok éppen, és mikor Ti olvassátok, valószínűleg akkor is izgulni fogok nagyon. Gondoljatok rám, hogy minden rendben legyen!

A kommentekre megpróbálok időben válaszolni, de ma ünnepelni fogunk! <3

10 megjegyzés:

  1. :D:D Hagyd a francba a kommenteket, ráérsz holnap válaszolni! :D Ma bulizzatok, élvezzétek ki a napot! Sok boldogságot! :3

    VálaszTörlés
  2. Tökéletes választás, szerintem jól döntöttél :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, visszagondolva én is tökéletesen elégedett vagyok :)

      Törlés
  3. Szép lett! Sok boldogságot kívánok! És egyértelmű, ilyenkor nem blogozni, ünnepelni kell!!^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjüük! és köszönöm a körmöm nevében is ^^

      Törlés
  4. Sok boldogságot és remélem, jót buliztatok!!
    A köröm nagyon szép, én is ki fogok valami hasonlót próbálni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük, mulattunk nagyot :) Hajrá a kipróbálással, szerintem nagyon megéri!

      Törlés