2014. július 20., vasárnap

Heti összefoglaló #3

Heti hangulat: alapvetően jó. Néha kicsit feszült vagyok az esküvő miatt, hogy minden úgy menjen, ahogy kell neki, de jó volt az utolsó egész hetem itthon :)
Heti siker: az esküvőre pár dolgot egészen magamtól csináltam meg!
Heti szükséges: szükségem lenne a Vőlegényemre, mert az esküvőig már nem találkozunk, és hiányzik... :(
Heti tennivaló: esküvői készületek, minden mennyiségben :)
Heti elmélkedés: elég sok volt, de túl intimek, nem osztanám meg őket.
Heti függőség: még még még még több főtt kukoricát!
Heti unalmas: a nagy meleg. Eshetne már, vagy valami.
Heti vágyálom: jó lenne már az esküvő után lenni (mondjuk ülni a vacsorán :))
Heti legjobb pillanat: a lánybúcsúm! Teljes meglepetés volt, és nagyon élveztem!!
Heti különlegesség: a lánybúcsú azt hiszem elég különleges :D
Heti olvasmány: Saramagotól a Vakság. Az a könyv... Nagyon beszippantott, imádtam! Kötelező.

Nektek milyen hetetek volt?

4 megjegyzés:

  1. Elhiszem, hogy hiányzik most a Vőlegényed, de ez biztosan plusz varázst csempész a készülődésbe, hiszen elég hosszú idő után majd az oltárnál pillanthat meg. Biztosan csodás pillanat lesz :-) Jó készülődést, és nagyon szorítok, hogy minden úgy sikerüljön, ahogy szeretnétek, aztán pedig várom majd a beszámolót :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazad van nagyon! Ezt én is tudom az eszemmel, csak ügye a szív sokszor mást gondol :) A jókívánságokat köszönjük, biztos hogy lesz majd beszámoló! :) Már nagyon várom ^^

      Törlés
  2. Izgalmas egy hét :) Remélem, minden jól fog menni és jól érzed majd magad az esküvőn, az a legfontosabb!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is remélem hogy jó lesz, és hogy ha valami mégsem megy gördülékenyen, akkor azt el tudom majd fogadni :)

      Törlés