2014. szeptember 17., szerda

Lush - African Paradise és D'Fluff

Még a nyár elején jött ki a Lush pár új termékkel, amikből akkor kaptam tesztelésre pár darabot. Azóta a nyár eltelt, és én szépen használgattam is ezeket. Most, hogy a naptár szerint már vége a nyárnak, de az idő még egész meleg, gondoltam hozom Nektek a maradék két termék tesztjét is! Következzék hát az African Paradise és a D'Fluff!



African Paradise




























Ez egy testápoló. De nem is akármilyen, hanem zuhanyzás közbeni! Ennek külön örültem, mert nyáron nincs kedvem általában kenegetni magam, viszont zuhanyzás közben nagyon kényelmesen lehet használni. Jó, hogy a Nivea és a Garnier mellett most már a Lush is kijött egy ilyen termékkel.

Ami a legfontosabb benyomás erről a krémről, az az illata. Nagyon erős ugyanis, és bevallom, nekem először egy kicsit taszító is volt. Van benne minden földi jó: mangólé, mandulaolaj, moringaolaj, sheavaj és aloe vera. Jól hangzik, ügye? Aztán a többszöri használat után az illatát is megszoktam, és egész kellemes kezdett lenni.

A használata tényleg egyszerű. Zuhanyzás után bekenjük magunkat, majd leöblítjük picit. A hatásával is teljesen elégedett vagyok, szépen hidratálta a bőröm.

Viszont nem venném újra, ugyanis nagyon drága ez a krém, illetve semmivel sem tud többet, mint a Nivea zuhanyzás közbeni testápolói (amiből már két fajtát is próbáltam). Szóval nem tudom hogy ajánljam-e. Akit esetleg érdekel, annak érdemes elmennie az egyik Lush boltba, és kérni belőle egy kicsi mintát, és azt kipróbálni. 




























D'Fluff




























A következő termék egy borotvakrém. Bevallom, nem szoktam egyébként borotvahabot/krémet használni. Ez főleg azért van, mert nem borotvával szőrtelenítek. (Mondatok, amiket soha nem gondoltam volna hogy le fogok írni :D) De ha már kaptam egy ilyet, gondoltam használom. Szóval amikor mégis borotvát vettem a kezembe, akkor rögtön ezt a rózsaszín habot is használtam. Merthogy ez rózsaszín ^^





























Nézzük a pozitívumait! Az állaga nagyon jó, könnyen kenhető, és kevés is elég belőle. Nagyon jól habzik. Viszont a legnagyobb előnye az illata. Mesés epres ugyanis :) Imádtam használni, na. 

De sajnos ez sem fenékig tejfel, merthogy nekem a használat után nagyon szárította a bőrömet. Nem tudom hogy ez mitől lehet, mindenesetre így volt...  Persze annyira nem gáz, de azért jobb lenne ha nem szárítana. De lehet hogy csak az én bőröm ilyen.

Lényeg a lényeg, ezt sem venném újra, mert ezt is drágának tartom ahhoz képest, hogy mennyit tud. Vannak bevált termékeim a Lush-nál, amiket szívesen megveszek. Például a két új nyári szappan közül mindkettő nagyon jó volt! Azokat újravenném :)

2 megjegyzés:

  1. Sajnos nekem is minden borotvahab és gél szárítja a bőröm, de akkor ez sem az igazi. :/ Nekem sajnos csak ez a lehetőség van, a hideggyantától kétszer nőtt a lábszáramra olyan mértékű szőrtüszőgyulladás, hogy orvos tisztította ki, és ő mondta, hogy használjak borotvát, azóta nincs ilyen problémám. (-:
    A zuhanyzás közbeni testápolók valahogy nálam kimaradtak. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor lehet hogy ez a szárítás általánosságban igaz a borotvahabokra... Nem tudom hogy lehet ez. Elég durván hangzik ez a szőrtüszőgyulladás :S De örülök hogy így végülis megoldódott :) A zuhanyzás közbeni testápolókból szerintem érdemes kipróbálni a Nivea félét, mert elég jók, és több féle is kapható. Hajrá ;)

      Törlés