2014. szeptember 29., hétfő

Orly - Space Cadet

































A mai alanyunkról megkockáztatom, hogy a legszebb őszi lakk. Merész szavak ezek, de nem félek leírni őket, mert hiszem hogy így van. A lakk maga a 2010-es őszi kollekcióban jelent meg az Orly-nál, amit én akkor még nem ismertem. Aztán ahogy összebarátkoztam a körömlakkokkal és a világukkal, egyre többször futottam bele ebbe a márkába, és mindig is nagyon érdekelt. De mivel itthon nem lehet mindenhol kapni, ezért az igazi találkozás váratott magára. Aztán csak összefutottunk, és hazajött velem ez a szépség. És hogy ki ő, azt lejjebb meg is nézhetitek :)



A lakkot idén tavasszal vettem, és egyáltalán nem tetszett. Felkentem egy rétegben rögtön, de sehogy sem fedett, és olyan idétlen zöld színe volt, hogy el is raktam. Aztán a nyáron újra próbálkoztam vele, mert le szerettem volna fotózni. De akkor is viszolyogtam tőle, nagyon nem tetszett. Aztán eljött az ősz :)

És felkentem. És Ó Te Jó Ég! *_* Lehetne állandóan ősz, hogy ez a lakk állandóan aktuális legyen <3 Túl nagy a rajongásom? Mutatom, hogy miért ^_^






























Látjátok ezeket a színeket? És a csillogást? Jaaaj *_* Van benne zöld, sárga, barna, rozsda, lila. Hát ennél szebb multikrómot én még nemigen láttam :)

Amit nagyon fontos elmondanom vele kapcsolatban, hogy csak három rétegben fed. De emiatt nem lehet mérgesnek lenni rá, mert egyrészt gyönyörűszép, másrészt hamar szárad, harmadrészt pedig az üvegben rengeteg lakk van (18 ml). Szóval nem baj a gyenge fedés. És miután megszáradt mind a három réteg, ez a látvány fogad: (vigyázat, SOK kép következik - én szóltam!)




































Hol a lila arcát mutatja, hol a zöldet, de mindig másmilyen. Egy pár képen sikerült még szebben elkapnom az átmenetet benne.





























És ez még mind semmi, mert amikor rásüt a nap, akkor elkezd szikrázni! Így:




























Elhiszitek nekem most már, hogy ez a legszebb őszi lakk? ^_^ És szerencsére még megvehetitek Ti is, a Perfect Nails üzleteiben, itt.

Hogy tetszik Nektek ez az üvegbe zárt ősz? :) Próbáltatok már Orly lakkokat?

8 megjegyzés:

  1. Nincs még Orlym, de a gumis kupakról mindenki ódákat zeng. Gyönyörű ez a szín, tényleg nagyon őszi!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja igen, ezt kifelejtettem, de a gumis kupak tényleg nagyon jó!! :) Köszi hogy emlékeztettél :)

      Törlés
  2. Ezt pont nem vettem meg, de milyen gyönyörű! Köszi a posztot! Lehet, visszamegyek érte... Az Orlynak ez a kollekciója meseszép! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem ez az egyik legszebb őszi kollekció. Mindenképp menj vissza érte ^_^

      Törlés
  3. Nekem ebből a kollekcióból a Galaxy Girl és az Out Of This World van meg, azok is gyönyörűek! :)

    VálaszTörlés
  4. Mondjuk úgy, hogy az EGYIK legszebb őszi lakk, mert a másik a szintén Orly márkájú Oui :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ^^ Igaz, a legszebb lakk szót az utóbbi időben annyit használtam, hogy mondhatni mindegyik a legszebb :D

      Törlés