2014. szeptember 19., péntek

Őszi TAG

Újabb TAG bejegyzés következik! Éljen :) Szeretem az ilyen posztokat, mert kicsit személyesebbek, és jót lehet a kérdéseken gondolkodni :) És most, hogy ősz van, különösen is örülök, mert ez az egyik kedvenc évszakom! (Ezzel kapcsolatban már csak röhögök magamon, ugyanis minden évszakra azt mondom, hogy az egyik kedvencem. Mindegyik a kedvencem!) (A kérdéssort egyébként Katinál találtam.)




1. Sorolj fel 3 dolgot, amit szeretsz az őszben!
Hú, nehéz kérdés... Komolyan elgondolkodtatott most, és nagyon nehéz feladat csak három dolgot kiválasztani. Na de menni fog, nem kell félni ;) Szóval az első a színek. I-M-Á-D-O-M a levelek színeit! A második a sült gesztenye ^^ A harmadik pedig a ködös reggelek. Sajnálom, én ilyen furcsa vagyok :)

2. Milyen ízesítésű a kedvenc teád?
Nos, a kedvencem úgy általában a menta tea (nyami!), de ősszel nagyon szeretem a csipkebogyót (éljen a C-vitamin utánpótlás!) és a mindenféle gyümölcsteákat. Válogatás nélkül. Jó, a trópusi gyümölcsös akkor sem jönne be.

3. Melyik az az esemény/alkalom, amit a legjobban vársz idén ősszel?
Érdekes kérdés. Talán azt, hogy elköltözzünk. Novemberben mennünk kell ugyanis, és izgulok hogy milyen helyet találunk majd. Remélem hogy egy kert legalább lesz, vagy terasz, vagy valami, hogy élvezhessem az őszt otthon is :)

4. Szereted a sütőtököt?
:D nem tudom. Esküszöm. Néha igen, néha nem. Elég furcsa a viszonyunk.

5. Ha meghívnának egy Halloween buliba, minek öltöznél be?
Öööö, szerintem tündérnek :D 

6. Melyik a kedvenc ruhadarabod az évszakban?
A kedvencem a sárga farmerem, és a két kötött pulcsim (az egyik bordó, a másik mustársárga). De az összes pulóvert ide nekem ilyenkor!

 
7. Sima sál vagy cső sál?
Mindkettő :) Imádom a sálakat! De van egy kifejezetten őszi sálam (pirosas bordós, apró sárga virágokkal) és az cső sál :) (Flóra, neked külön üzenem, hogy "cső, sál" :D)

8. Milyen illatokat szeretsz ősszel?
Az avar illatát szeretem nagyon, és azt a tipikus reggeli őszi illatot. Nem tudom ennél pontosabban leírni, és tapasztalatom szerint vidéken lehet a legjobban érezni. De nagyon nagyon szeretem ^^

9. Melyik a kedvenc forró italod?
Reggel csakis a kávé, de napközben a tea. Ahogy egyre hidegebb lesz az idő, egyre gyakrabban jöhet a tea :)

10. Melyik a kedvenc őszi ételed?
Öööö, hát erre végképp nem tudok válaszolni :D Ja deee, hát a sült gesztenye! Ó, egek, hogy az mennyire finom!

11. Hordasz úgy sálat, hogy bent is magadon hagyod?
Igen ^^

12. Előfordul, hogy ilyenkor még napszemüveget hordasz?
Sosem hordok napszemüveget. Éljen a sima szemüveg! :D

13. Mi az a három dolog, ami beugrik elsőnek, ha az őszre gondolsz?
Suli, levelek, pulóver. Túl egyszerűen gondolkodom?

14. Kávé, tea vagy forrócsoki?
Ilyen sorrendben ^^


15. Bakancs vagy UGG csizma?
Bakancs! Van is egy szép barna bakancsom, már várom hogy hordhassam!

Ennyi volt a teszt, töltsétek ki Ti is, ha van kedvetek! :) 
A végére pedig jöjjön még egy pár kép az őszről, ami a legszebb évszak :)

2 megjegyzés:

  1. Szorítok, hogy jó helyet találjatok magatoknak, bár a költözés sosem egyszerű... Örülök, hogy kitöltötted, jó volt olvasni a válaszaidat :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Én meg örülök, hogy megmutattad ezt a kérdéssort, mert nagyon élveztem :)

      Törlés