2014. október 14., kedd

Hogyan csináljam? 2. - Nimbus nail art


























Jöjjön egy újabb "Hogyan csináljam?" poszt, éljen! :) Már nagyon vártam, hogy újra mutathassak Nektek egy nagyon szuper és egyszerű technikát. Szerintem legalábbis elég mutatós :) Az ötletet az egyik legjobb körmös blogról, a Nailsaurus-ról vettem. Nagyon szeretem Sammy blogját, szerintem ebben a kategóriában ő az egyik legtehetségesebb blogger :) Na de térjünk át izgalmasabb részekre!

Az első és legfontosabb, hogy áttekintsük, hogy mikre is lesz szükségünk.

- Az eszközök: körömlakklemosó, fültisztító pálcika és egy kis tartó, amibe bele tudjuk önteni a lakklemosót. (Nálam ez mindig egy tejesdoboz kupakja :))


























- ezeken kívül már csak alap-és fedőlakkra lesz szükségünk, valamint pár darab színes lakkra. (én kék vonalon mozogtam, de bármilyen színnel szép lehet ez a fajta manikűr. A lényeg, hogy a színek harmonizáljanak.)



És akkor jöjjenek a lépések! :)

0. Legfontosabb és kihagyhatatlan dolog: alaplakk! (Kivételesen ezt is lefotóztam, pedig csúnya sárgák a körmeim.)

1. Ezután felvisszük az alapszínt. Most nem akartam fehérrel kezdeni, ezért egy nagyon halvány kék lakkot kentem fel, ami kábé a fehéret pótolta. A képen két rétegben látjátok a lakkot, szerintem itt fontos, hogy az alap szín fedjen rendesen. (Flormar - Sky Blue)


























2. És most következik a trükk :) Egy kis tálkába (jelen esetben tejes doboz kupakba) kiöntünk egy kevés körömlakk lemosót. Ebbe belemártjuk a fülpiszkáló egyik felét, hogy szépen megszívja magát a lemosóval. Ezután az általunk választott legsötétebb színből (Barry M - Blackberry) cseppentünk egy pár cseppet egy papírra (én mindig ezeken a papírtartó "bugyikon" pepecselek) és a lemosós fülpiszkálót belegörgetjük. Ez fontos, hogy ne csak belenyomjuk, hanem körkörös mozdulatokkal szívjunk fel vele lakkot. (Hú de nehéz magyarázni...) Ha ez megvan, akkor pöttyözzünk a felületre, és amikor egy kicsit áttetsző kört kapunk, akkor azt vigyük fel a körmökre. Képeken:




























3. A többi lépés igaziból ugyanez, csak egyre halványabb színeket használunk. Következőnek a Barry M - Blue Grape-et használtam.


























4. Még tovább pöttyözgetünk. Ehhez egy nagyon szép KIKO lakkot használtam.


























5. Végül a leghalványabb lakkal is pöttyözünk a körömre. Nekem ez az alapszín volt, tehát a Flormar lakk.


























Ha végeztünk, egy ilyesmi terepet kapunk majd :)


























Végül fedőlakkal kenjük le az egészet. Ez nagyon fontos, mert a fedőlakk a fényesség mellett egységesíti is a díszítést. A végeredmény pedig önmagáért beszél szerintem ;)


































Én nagyon szerettem hordani ezt a fajta manikűrt. Kicsit olyasmi hatást kelt, mintha vízfestékkel pepecseltünk volna a körmeinkre. Az egyetlen bajom az volt vele, hogy a kék szín miatt nagyon nyári hangulata volt az egésznek, ezért hamar lemostam. De el tudom képzelni hogy nagyon szép lehet egy bordós-barnás színkombinációval is, ami már igazán őszies hangulatú :)

Szóval hajrá Lányok, nimbus-ra fel! ;) Hogy tetszik ez a fajta díszítés?

24 megjegyzés:

  1. nekem nagyon tetszik. :) kár,hogy ritkán alkalmazom...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) szerintem ha van az embernek egy kis ideje, akkor érdemes elszórakozni vele :)

      Törlés
  2. Nagyon jó! Még nem próbáltam ezt a technikát, de ami késik... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hajrá, hajrá! Szívesen látnám az alkotásod ;)

      Törlés
  3. nekem nagyon tetszik, de valamiért mindig halogatom a kipróbálását. na majd most! :)

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű lett! Bírom ezeket a bejegyzéseket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Én pedig szeretem írni az ilyen bejegyzéseket, szóval lesz még ;)

      Törlés
  5. Szuper bejegyzés lett! Nagyon jól sikerült, jó a színkombináció és alapból is nagyon szépek a körmeid, tetszik ez a forma! :)
    Remélem sok-sok hasonló bejegyzést készítesz még, nagyon szórakoztatóak! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!! :) Igyekszem minél több ilyen bejegyzést hozni, mert én nagyon élvezem őket, és ahogy látom az olvasók is :)

      Törlés
  6. Ez nagyon nagyon tetszik, szerintem elkészítem én is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképp próbáld ki, jó mulatság már a készítés is :)

      Törlés
  7. Tetszik a mani, és a poszt is, örülök, hogy a múltkor emlegetett ihlet ilyen irányba vitt!
    Elsőre azt hittem, hogy ez az a fajta manikűr, amikor a körmödre cseppentesz, és a pálcikával szeded fel a lakkcsepp közemépt, d ea makrón már látom, hogy nem. Szóval itt egy újabb technika, amit ki tudok próbálni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszik! :) És próbáld ki mindenképp, nagyon egyszerű, de mutatós :)

      Törlés
  8. Nagyon tetszik ez a technika, én sárga-narancs színvilágban készítettem el :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úúú, úgy is milyen jó lehet! Szerintem én is kipróbálom... :)

      Törlés
  9. Na, még egyszer, mert az előző elröppent az éterben. Nagyon tetszik, nem ismertem még ezt a technikát, de biztos ki fogom próbálni. Szuperszép manit hoztál össze vele! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm ^_^ Mindenképp érdemes kipróbálni, mert elég menőn néz ki :)

      Törlés
  10. Ez a bejegyzés is nagyon jó lett! (-: Én Sammy blogján láttam ezt, csak gyűrűsujjra készítettem lilákból az eljegyzésemre. Annak idején többször, utóbbi időben kicsit feledésbe merült nálam. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, milyen szép lehetett lilákkal! Tök jó vagy! :)

      Törlés
  11. Hu de tetszik, nagyon ügyes! És tök jó hogy leírtad, én is ki fogom próbálni az tuti!!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképp próbáld ki! :) Nekem is újra megjött a kedvem hozzá. ;)

      Törlés