2014. november 28., péntek

Az elmúlt hét nyomdázásai

Kezdem egyre inkább megkedvelni a nyomdázást. Ezt elég nagy örömmel írom Nektek, és remélem hogy nem csak én örülök neki :) Az elmúlt héten két manit is készítettem így, úgyhogy gondoltam megmutatom gyorsan ezt a kettőt. Szerintem egész izgalmasan néznek ki :)

Az elsőnél az alap a China Glaze - Just Be Claws lakkja volt, erre nyomdáztam a Moyra Metal Effect 305-ös arany lakkjával.




























Szerintem egészen karácsonyos lett az összhatás, és ezért külön szerettem :)

A másik egy fokkal bonyolultabb lett, ugyanis elsőként készítettem egy gradient manit a körmömre a Golden Rose Rich Color feketéjével és a Catrice London's Weather Forecast (ősrégi) szürkéjével. Amikor ez kész lett, erre nyomdáztam a Moyra Metal Effect 304-es ezüst lakkjával. A végeredmény egy kicsit foltos lett, de engem nem zavar. Imádom *_*























































Ja, és fontos még, hogy mindkét esetben a Moyou Suki 04-es lemezt használtam.

Most csak ennyit szerettem volna gyorsan megmutatni. Annyira rossz, hogy nem süt a nap, és nehezen tudok emiatt fényképezni... Nem tudom mi lesz így. Mindenesetre igyekszem! :)

21 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik, szép lett, várom a további alkotásokat :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jók lettek a manikűrök :) A fénytelen időszakot én is utálom, mert nem lehet igazi, színeket visszaadó képeket fotózni a manikűrökről.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Ügye? Annyira rossz, egyszerűen nem tudok mit csinálni... Persze imádom a telet, és a karácsonyt, de a képek gyengébbek. Valamit valamiért :)

      Törlés
  3. Nagyon szépek lettek a manikűrök, nagyon megy már Neked ez a nyomdázás! :)

    VálaszTörlés
  4. Mind a kettő manikűr nagyon tetszik! Szépek lettek!:)

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű lett mind a kettő, bár nekem a második sima fekete alapon is nagyon tetszett volna. :)
    Ugye, hogy mennyire jó móka ez a nyomdázás? Komolyan durván addiktív dolog... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Timi :) Ne is mondd, annyira függőjévé lehet válni, hogy én néha már azt veszem észre, hogy egész papírokat nyomdázok épp tele, csak hogy csinálhassam :D :D

      Törlés
  6. Nagyon szépek, ezeknek a Moyra lakkoknak pedig utánajárok :-)

    VálaszTörlés