2014. december 31., szerda

2014 legszebb manikűrjei - szerintem :)




















Eljött az év vége, és ilyenkor érdemes kicsit átgondolni, hogy mik történtek velünk az elmúlt évben. Én kifejezetten szeretek hálát adni, mert nagyon jó érzéssel tölt el, és mindig olyan jó, amikor felfedezhetünk valami szépet az életünkben :) Ennek a blognak nem célja, hogy a személyes dolgaimba belemenjek, nem is szeretném ezt. Arra gondoltam viszont, hogy szép évzárás lenne, ha megnézném hogy az elmúlt egy évben mik voltak a -szerintem- legszebb körmös alkotásaim :) Most kifejezetten azok közül válogattam, amiket a blogon is láthattatok már. Ezek mellett még sok-sok alkotás van, ami vagy csak instagramon, vagy csak a személyes facebook oldalamon jelent meg. Ezeket most kihagytam a válogatásból, de ez nem is baj, mert ha azok is benne lennének, még nehezebb dolgom lenne :D Nézzük tehát, hogy mik voltak a kedvenc alkotásaim idén! :)

Nagyon nehéz lenne, ha sorrendet kéne felállítanom az alkotások között. Mindegyik a szívemhez nőtt, szinte mindet szerettem viselni. Éppen ezért időrendi sorrendet követek, a legrégebbi lesz legelöl és így haladok majd a legújabb felé.

1. Egyszerű lila nail art: az elmúlt évben megszerettem a lila színt és a pontozómat is :)


























2. Fehér és piros pöttyös: erre nagyon büszke voltam, mert koncentrálni kellett közben :)


























3. Galaxis körmök: ez az egyik abszolút kedvencem <3 Olyan egyszerű, de mutatós!


























4. Háromszöges holo gradient: erről egész hosszan írtam anno, és szerintem nagyon ütős lett :)


























5. Manikűrvadászra készített mani: ez nekem is nagyon tetszett, de azért is vettem be a listába, mert Nektek is nagy kedvencetek volt :)





























6. Őszi levélhullás: erre azt hiszem méltán voltam büszke. Azóta látom a hibáit, és nagyon motivált vagyok, hogy újraalkossam még szebben!


























7. Winter Holo kollekció: hát újdonság ez még valakinek? Imádom az egész kollekciót, ahogy ezt a velük készített manikűrt is :)


























8. Moyra Metal Effect lakkok - lila változat: nem tudom Ti hogy voltatok ezzel a bejegyzéssel, de nekem ez a lila manikűr lett a kedvencem. Teljesen levett a lábamról :)


























9. Moyra Metal Effect lakkok - Bridget változat: a másik nagy kedvenc ugyanebből a bejegyzésből. Olyan elegáns lett :) Azóta rájöttem, hogy az egyik kedvenc kombinációm a Bridget a fekete és az arany <3


























10. Matt hópelyhek: ez a matt hópelyhes mani pedig az egyszerűségével lopta be magát a szívembe :)


























Ezek voltak tehát az én 2014-es kedvenceim :) Esetleg belevettetek volna mást is? 

Nincs is más hátra, mint hogy boldog új évet kívánjak Nektek! Remélem jövőre is sokat találkozunk itt a blogon, és segítünk egymásnak majd a tapasztalatainkkal! :)

Nektek hogy telt a 2014 manikűrök szempontjából? Sokat alkottatok?

25 megjegyzés:

  1. Mind szépséges! Nekem a 4. a kedvencem ezek közül. :)
    Jaj, én nagyon sok manit alkottam az évben, főleg az év vége felé már havi 25 manikűr megvolt. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :* Huh, akkor nagyon lelkes voltál, az jó sok mani :) Gratulálok!

      Törlés
  2. A 3,4,6 és 9 a kedvenceim, de a többi is nagyon szép! :)
    Kívánok jövőre is sok-sok lakkot, meg időt és kedvet is a blogoláshoz :) Nagyon szeretem a manikűrjeidet, úgyhogy csak így tovább! :)
    Boldog új évet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Ciiska! :* Jó ezt hallani, mert én meg a Te alkotásaiddal vagyok így. Mindig csak ámulok, hogy milyen szépek :)

      Törlés
  3. Boldog Új Évet!!
    Nekem a 4. a kedvencem, anno nagyon drukkoltam hogy Naillananit nyerj vele, szerintem csodaszép:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De cuki vagy!! :)) Jól esik ezt hallani :) Köszönöm!

      Törlés
  4. Imádom a műveidet, de ezt úgyis tudod, mert számtalanszor megbeszéltük már. Így én sem tudok mást, mint boldog új évet kívánni! :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És tudod hogy ez kölcsönös ;) Boldog új évet! <3

      Törlés
  5. Nagyon szépek, őszintén szólva nem is tudok kedvencet választani közülük, mert ötnél alább nem tudnám csökkenteni a kedvencek számát :D
    Boldog új évet Neked :)

    VálaszTörlés
  6. Nekem a két utolsó abszolút kedvenc. *_*
    Jó látni, hogy ilyen szépen haladsz a nyomdázással, mert erőt ad, hogy nem lehetetlen. Kaptam egy MoYou mintalemezt, próbálgatom, próbálgatom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) No, és melyik lemezt kaptad? Nagyon izgi dolog a nyomdázás, én már el sem tudom képzelni nélküle a körmöm ;)

      Törlés
    2. The Pro XL 19-es lemeze. :)

      Törlés
  7. Nekem a galaxis és a matt hópelyhes a kedvenc :)
    Sajnos nekem az év egy részében alig volt időm lakkozni, szóval csak januártól májusig, aztán meg október végétől születtek a manik, de jövőre kárpótolom magam és az elhanyagolt szépségeket, sokszorosan is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem sikerül sokat alkotnod idén, mert nagyon jó móka :) Ahogy azt tudod is :)

      Törlés
  8. Jaj de szépek :) Idén engem is elkapott a nyomdázási láz, szóval már nincs olyan, hogy egyszínű a körmöm, de látom, nálad aztán mindenféle technika van :)
    Boldog új évet!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Hűt igyekszem, hogy mindenfélét kipróbáljak. Remélem tudom is tartani ezt, és nem uralkodik el rajtam teljesen a nyomdamánia :D Mondjuk az sem lenne olyan nagy baj talán ;)

      Törlés
  9. Nagyon szépek a manikűrök, az a galaxis egy álom, nekem is az a kedvencem a felsoroltak közül! Örülök, hogy megismertelek, mert egy hihetetlenül tehetséges csupaszív csaj vagy és ugyanilyen sikerekben és szépségekben gazdag új évet is kívánok neked!!! puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Julcsi, úgy örülök neked :) Jó az ilyen kommenteket olvasni, köszönöm! :* :* A galaxisosat egyébként szeretném újraalkotni, csak kék színvilágban... :)

      Törlés
  10. Nagyon szép mindegyik, de hozzám az őszi levélhullás áll legközelebb - fel iskerült az "egyszer majd én is nekiállok" manikűrötletek közé. BUÉK!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ;) Hajrá, hajrá, láthattad hogy nem egy bonyolult dolog, de annál szebb. :)

      Törlés
  11. Nekem mind a kedvencem, nagyon jókat válogattál össze, no meg persze szépen dolgozol mindig! :-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!! :) :* Igyekszem rászolgálni ezekre a szavakra :)

      Törlés