2014. december 23., kedd

Duokróm nyomdázás


























Ahogy azt már az előző posztomban említettem, elkezdett foglalkoztatni a duokróm nyomdázás. Elég különlegesnek gondoltam ugyanis ezt a dolgot, hiszen szép lehet, ahogy egy lakk színjátszása kijön a nyomdázott mintán is. Aztán összeszedtem magam, és az itthon fellelhető jobb minőségű duokróm lakkjaimmal nyomdáztam is, hogy megmutathassam Nektek is őket.

Nem szeretnék sokat írni a lakkokról, sőt, egyáltalán nem, mivel a többségüket már be is mutattam a blogon korábban. A lényeg most annyi, hogy milyenek sima feketére nyomdázva :) (Ja igen, az összes lakk Colour Alike :D Tisztában vagyok vele, hogy nem ezek a legduokrómabb [van ilyen szó egyáltalán?] lakkok, de szerintem ettől függetlenül jól végzik a dolgukat, és ez a lényeg.)

Mutató ujjtól a kisujjig: 536, 544, 545, 547.


























A legszebb fedésű az 536-os. A hüvelykujjamra az 535 (H)-t nyomdáztam fel ami ennek a lakknak a párja, és az is szépen teljesített. A leggyengébb a két utolsó, de még így is nagyon nagyon szépek szerintem :) Készítettem makró fotókat is, hátha jobban látszik majd rajtuk a lényeg :) (a képek alatt látható a lakkok "neve". Amelyikről írtam, arról belinkeltem a posztot.)

535 (H) Duochrome


























536 Duochrome

544 Duochrome 2nd Take

545 Multichrome

547 Multichrome



























Jöjjön még pár kép a teljesség igénye nélkül :)





























Szóval ilyenek :) Sok dolgot nem tudok mondani róluk egyébként, már szinte mindent leírtam. A lényeg, hogy nyomdázásra is alkalmasak ezek a lakkok :) Mondjuk kíváncsi lennék, hogy világosabb színen hogy mutatnak... Talán majd kipróbálom ;) A minta a MoYou Suki 04-es lemezéről van.

Hogy tetszik Nektek a végeredmény? Szereitek a fekete-duokróm nyomdázást?

10 megjegyzés:

  1. 535 H a kedvenc! Köszi a posztot! A duokróm hatás nekem nyomdázva annyira nem jön át. Ezek szerint nem lehet ezzel helyettesíteni egy ombre nyomdázást, pedig reméltem, amikor erről beszéltünk IG-n. Viszont nagyon szépek így is és néhány szép nyomdalakk mindig öröm. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem a gradient nyomdázás a legütősebb ilyen szempontból. Viszont a duokróm hatás nagyon szépen átjött ám, csak a fotóimon nem látszik... De hidd el, volt olyan, hogy a gyűrűs ujjamon a körmöm egyik fele kék volt, a másik lila. Tényleg ki kell próbálni, ez az egyetlen megoldás ;)

      Törlés
  2. Ó jaj nekem! Annyira szépek! És köszi a tippet,hogy duokróm lakkal is lehet nyomdázni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen :) Szerintem bármilyen jól fedő duokróm lakk csodás nyomdázva ^^ Hajrá! ;)

      Törlés
  3. Jajj, ez a manikűröd is csodááás. :)

    VálaszTörlés
  4. Na ez csodás! Én is ki fogom majd próbálni!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképp próbáld ki, mert nagyon különlegesek :)

      Törlés
  5. Őrület, mik vannak :) Nagyon jópofa :)

    VálaszTörlés