2014. december 5., péntek

Őszi levélhullás NOTD



Igen, igen, én még egy kicsit beleragadtam az őszbe. Valahogy ha nincs hó, akkor lassabban hangolódom át a télre. A karácsonyi hangulat megvan persze, de a téli még hiányzik. Éppen ezért főleg őszi manikban inspirálódom, és természetesen meg is találtam a kedvencemet. Több körmös bloggert tartok nagyon tehetségesnek, de az egyik kiemelkedő közülük Anna Gorelova. Gondolom sokan ismeritek őt. Szóval már követem egy ideje, és ez a bejegyzése messze a legszebb bejegyzés, amit valaha láttam. Ma megmutatom, hogy nekem mit sikerült alkotnom ez alapján :) (Vigyázat, sok kép következik!)
Kicsit írnék a folyamatról is. Szóval. Először befestettem a körmeimet sima fehérre (a Golden Rose fehérje tényleg egy kincs!) Aztán erre feketével nyomdáztam a MoYou Tropical 05-ös lemezéről.




























Már ez is jól néz ki önmagában (a fekete fehér nyomdázás menő!). Egyébként ez az egyik kedvenc mintám, annyira jól használható! :) De ekkor jött csak a móka. Ugyanis kiválasztottam három színt, egy sötétlilát (Flormar Wet Look 09), egy barnásat (Barry M Paprika) és egy narancssárgásat (Barry M Papaya). Ezekből csöppentettem egy kicsit (tényleg ici-picit) egy papírra, és ott ecsettel sok-sok körömlakklemosóval eldolgoztam, hogy picit vízfesték szerű legyen a végeredmény. És végül ezzel festettem ki a leveleket. Ilyenre:




























Hogy fejezzem ki nektek a szerelmemet? Teljesen odavagyok... Annyira szép, annyira egyszerű. Tökéletes! Persze néhány helyen kimentem a vonalból, vagy van ahol túlságosan fed a színes lakk, de nem érdekel, mert közben összességében ANNNNNNYIRA széééééééép. Sírok :D Persze vagy másfél óráig tartott a teljes mani elkészítése, de szerintem megérte. Ja, és kivételesen ugyanezt festettem a jobb kezemre is. El tudjátok képzelni, hogy milyen fárasztó volt :D De az is szép lett :)

És most jöjjön még sok kép :)

































Én nem tudok betelni ezekkel a színes hulló levelekkel 🍁 🍃 🍂. Nem is tudok róla többet írni, csak azt, hogy szerelmes vagyok ^^

Hogy tetszik Nektek ez a manikűr? Ügye hogy mennyire őszi? :)

12 megjegyzés:

  1. Nagyon szép, szerintem fekete és sárga, narancs meg csomó más alappal is el tudom képzelni. Nagyon tetszik, ügyes vagy :) Ez a levélminta más bloggernél is kedvenc, meg is értem, miért :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg jó lehet más színkombinációkban is, most például elképzeltem egy kék-ezüst kombóban, jeges hatással... Hm ;) És ez az egyik legjobb minta, én megértem hogy sokan szeretik ^^

      Törlés
  2. Gyönyörű szép lett! *.*
    Le se mosnám vagy egy hétig, amik nálam hatalmas szavak! :)))
    A GR fehér pedig nálam is nagy kedvenc.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii :) Én sem fogom lemosni három napig, ami nálam ÓRIÁSI lemondás :D De szerencsére épp elutazom, szóval így nem fenyeget a veszély, hogy lemossam :)

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Köszönöm Timi :* Olyan jó ránézi napközben, hogy mindig ilyen körmöket akarok magamnak ^^

      Törlés
  4. fúúúú nagyon jó lett! :) én is szerelmes lettem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) Ügye hogy hatalmas szerelem <3 Hjaj :D

      Törlés
  5. Gyönyörű, le a kalappal. :)

    VálaszTörlés
  6. Azta, de gyönyörű! *_* Nem tudom, hogy vagy képes ilyen csodákra, de ez tanítani kellene. :D Nekem még mindig nem erősségem a nyomdázás, a nail art meg pláne... de ez olyan szép, accent nail-ként is el tudnám képzelni mondjuk egy bordó mellé... :3 :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D nem volt olyan bonyolult ám, inkább hosszú... Bár azt meg kell hagyni, hogy a kézügyességem egész jó :) Most hogy mondod, én is el tudnám képzelni csak egy körmömön. Hmm :) A nyomdázásba meg nagyon hamar bele lehet ám jönni, csak türelmesnek kell lenni, és gyakorolni kell :)

      Törlés