2015. január 10., szombat

Fekete-fehér nyomdázás

Ma csak egy rövidke bejegyzést hoztam, aminek igaziból pusztán annyi a célja, hogy megmutassak Nektek egy nail art-ot, amire kifejezetten büszke voltam :) Vagyok is. Nagyon egyszerű a dolog. Sima fekete-fehér kombó egy kis nyomdával, ráadásul matton. Hát lehet ezt az egyszerűséget nem szeretni?



























A minták a Sailor 03-as és 04-es lemezről vannak. Imádom ezeket a hullámos vonalakat, mert olyan egyszerűek. Mostanában sokkal inkább ezeket kedvelem. Alapnak a Golden Rose fehér és fekete lakkját használtam. Nyomdalakkoknak én az Essence feketét és fehéret használom, mert nagyon nagyon jól működnek. Próbáltam nyomdázni a GR lakkokkal is, és lehet is velük, de kevésbé pigmentáltak (vagy csak nem olyan sűrűek) és ezért nem mutatnak olyan szépen. De az Essence lakkok szépen teszik a dolgukat :) Végül pedig a Lovely matt fedőlakkját kentem fel, és szerintem ez tett a legjobbat a manikűrnek :) 

Hogy tetszik ez az egyszerű mani? Szeretitek a fekete-fehér kombinációt? :)

21 megjegyzés:

  1. Csodás az összhatás, imádom a fekete-fehér kombót! A jobb kezed tetszik jobban egyébként. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Köszi, tök jó a fekete-fehér, többet kéne vele játszani...

      Törlés
  2. Joggal vagy rá büszke, nagyon jól néz ki!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép! Nálam a bal kéz a favorit. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Vicces, én már nem tudok dönteni a két kéz között ^^

      Törlés
  4. Nem tudok dönteni a minták közül, 10/10es az egész!

    VálaszTörlés
  5. Ez szuper, minden alkalomra és ruhához! Nekem is bejön a fekete-fehér, a bal kezes nekem jobban tetszik, de most, hogy már harmadszor pörgetek a képhez, nem is biztos :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Tényleg elég univerzális :) És vicces, nekem pont a kettő együtt tetszik :)

      Törlés
  6. pompás, a bal kezes minták egy fokkal nekem is szimpibbek, de a jobb is szuper! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D :D Hirtelen el kellett gondolkodnom, hogy melyik is a jobb és melyik is a bal :D Pff, látszik hogy reggel van :) És köszönöm :))

      Törlés
  7. Nagyon szeretem a minimalista körmöket, ez is nagyon tetszik, nagyon ügyes vagy. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Én is nagyon szeretem, olyan egyszerűek de szépek. Több ilyet kéne :)

      Törlés
  8. Nagyon-nagyon szép lett, tiszta Vasarely!!! :)

    VálaszTörlés
  9. Szia :) Azt szeretném megkérdezni, hol vetted a nyomdázót? Én is vettem a Rossmannban egyet de nekem nem jött össze a dolog, valamit rosszul csinálok vagy a termékkel van a gond?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Akkor jól sejtem, hogy az essence nyomdapárnájával próbáltad? Én is azzal kezdtem, és tök jól működött, csak az elején a párna felületét meg kellett egy picit reszelni. Bufferrel, vagy körömreszelővel is lehet, de én pl csiszolópapírral csináltam. :) Utána máris működni fog!
      Egyébként a poszt írásakor épp egy ebay-ről rendelt nyomdázóm volt, ami azóta kapható a Moyra webshopban is. (Itt: http://www.moyrashop.hu/index.php?k=NYOMDAK_KIEGESZIT&n=NYOMDA_No.02&page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=3702&category_id=239&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=1)EZt bátran ajánlom, mert tuti hogy működik! :) Remélem tudtam segíteni. :) Hajrá!

      Törlés
    2. Köszönöm a választ. Megfogom próbálni úgy :)

      Törlés