2015. január 12., hétfő

Madár Móka kihívás - Flamingó
























Eljött a Madár Móka kihívás újabb fordulója. Ma a flamingó a témánk, és már el is árulom, hogy ezzel bizony gondban voltam... Valamit azért mégis összehoztam, de nem vagyok elégedett :(
Biztos veletek is előfordult már hogy semmi ötletetek nem volt egy témával kapcsolatban. De hát ezért kihívás nem, hogy ilyenkor is alkossunk valamit? Először arra gondoltam, hogy megfestem a flamingó fejét a körmömre, hiszen ez végülis nem túl bonyolult madár... (Már ami a színét illeti). De aztán valahogy nem. Bele sem kezdtem, csak szenvedtem, hogy mi legyen... Azt tudtam, hogy valami rózsaszín kell hogy legyen az alkotásban.

Aztán arra gondoltam, hogy a fekete-fehér párosítást milyen jól kiemelheti egy erősebb szín. Például egy szép rózsaszín. Így aztán -rettentő kreatívan- feketére nyomdáztam fehér flamingókat, a maradék körmeimre pedig felkentem a Barry M Grapefruit-ját :D Tádá:


























Azt nem mondom, hogy csúnya, mert azért tetszik nekem. De valahogy azt érzem, hogy ennél jóval többet is kihozhattam volna magamból :D Sebaj, ez most egy ilyen kör. Nem szerettem volna csak azért kihagyni, mert éppen nem alkotok tökéleteset :) Ilyen is kell.

Hogy tetszik? Ti mit alkottatok volna? Szeretitek a flamingókat?

20 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik, igazán cuki ez nyomda és nem bánom, hogy nem pudingrózsaszín az egész, nagyon elegáns így, könnyen hordható mani! Nem kéne annyira lehúznod a szövegben :) Persze, ha másra vágytál, megértelek, de én csak ezt a manit látva azt mondom, semmi ok a panaszra!! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Kedves vagy!! És köszönöm :) Igen, picit másra vágytam, ezért húztam le. De a minta nekem is tetszik :)

      Törlés
  2. Szerintem nincs olyan, hogy nem elég kreatív, vagy nem jó! :-) Csak szemszög, de abból végtelen! Nekem tetszik! Letisztult! <3

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is nagyon jól sikerült :)

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is jól sikerült, Rita! Nem kell minden maninak bonyolultnak lennie és a rózsaszín 32 árnyalatában pompáznia. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :D Azért menő lenne egy olyan mani, ami a rózsaszín 32 árnyalatában pompázik, nem? ;)

      Törlés
  5. Jó lett. :3 Nekem tetszik. Kis cukik a flamingók, és a színek is szuperek így együttt a mintával.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Mondjuk ez a rózsaszín tényleg elég jól néz ki a feketével és a fehérrel :)

      Törlés
  6. Nagyon jól mutat, ennek a Grapefruitnak pedig csodás színe van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ügye? Annyira szép szín. Csak szerintem picit nehezen kezelhető, de én elnézem neki :)

      Törlés
  7. imádom!!! nagyon jó lett <3

    VálaszTörlés
  8. Szuper ez a nyomdaminta :) Nekem tetszik, különösen a színválasztás.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Nekem is nagyon tetszik egyébként ez a minta, de fogalmam sincs, hogy ha nincs ez a kihívás, akkor használtam-e volna valaha :P

      Törlés