2015. január 16., péntek

Moyra Gel Look lakkok nyomdázva


























Ma -jó szokásomhoz híven- megint egy hosszú bejegyzés következik. Az utóbbi időben már nem is úgy nézegetem a lakkokat, hogy mennyire szépek, hanem hogy vajon lehet-e velük nyomdázni. Tudjátok ti is, hogy teljesen elkapott a láz, és nem birok leállni. Szóval állandóan olyan lakkokat keresek, amikkel jól lehet nyomdázni. Ezzel egy időben arra lettem figyelmes, hogy a blogomra egyre többször találnak rá olyan keresési kulcsszavakkal, mint "moyra gel look nyomdázva", "lehet-e gel look lakkokkal nyomdázni" és a többi. Ebből aztán szépen lassan összeállt a fejemben egy bejegyzés arról, hogy a birtokomban lévő Moyra Gel Look lakkokkal vajon hogyan lehet nyomdázni. És mivel többen is kattintottak már a blogra ilyen keresőszóval, ezért ez Titeket, Olvasókat is érdekelni fog szerintem. Vágjunk is bele! :)

Mint láthatjátok, nekem négy Gel Look lakkom van (igen, a türkiz is az, csak lejött a kupakról a matrica.) Első körben felkentem őket egymás mellé, hogy lássátok milyen színűek.

kisujjtól a mutatóig: 914, 911, 920 és 919

























A képeken két rétegben látjátok őket, fedőlakk nélkül. Már ezek önmagukban is megérnének egy külön bejegyzést, ugyanis szépek, nagyon jó a kezelhetőségük és gyorsan száradnak fényesre. Na de most nem erre vagyunk kíváncsiak ;) 

Sokat gondolkoztam, hogy mi legyen a megfelelő alap hozzájuk, végül úgy döntöttem, hogy a négy színt kombinálom önmagukkal. Ööö, ez nem tudom most mennyire hangzott értelmesen. Ha megmutatom, szerintem megértitek:


























A receptek pedig: mutatóujjamon alap a 919 rózsaszín, amire a 920 málna színével nyomdáztam. Középső ujjamon a 920-asra nyomdáztam a 911-es sötétlilával. Gyűrűsujjamon a 911-es van, amire a 914-es türkizzel nyomdáztam. A kisujjamon pedig a 914-es türkizre nyomdáztam a 919-es rózsaszínnel. Huh, csak sikerült leírni :) Szerintem eszméletlenül szépek!! A kisujjam és a gyűrűsujjam a kedvencem, egyszerűen nagyon menők lettek. Ügye?


























Szerintem már ebből a két képből is remekül látszik, hogy ezekkel a lakkokkal bizony nagyon jól lehet nyomdázni! A biztonság kedvéért persze készítettem még két manikűrt (igen, nem bírtam magammal :D)


























Alapnak a Barry M Dragonfruit nevű halvány rózsaszín lakkját kentem fel. Erre nyomdáztam színátmenetesen (gradient stamping). 911, 920 és 919 a pontos sorrend, vagyis a sötétlilától a rózsaszínig. A lemez az új kedvencem, a Fashionista 05-ös chevronos lemez. A türkiz lakkot itt nem tudtam belevenni a mókába, ezért készítettem egy manikűrt külön vele :)


























A minták a Tropical 12-es lemezről vannak. Mellé pedig a Moyra Sand Effect 853-as lakkját kentem.

Nekem mindkettő mani nagyon tetszik, tényleg nem tudnék köztük dönteni. Az viszont remélem tényleg látszik, hogy bizony a sötétebb Gel Look lakkokkal nagyon érdemes nyomdázni. Akár sötétebb színre is (az első maniban erre pont láttok példát). Szépen fognak, könnyű őket használni. És olcsók. Ha Moyra lakkról írok, ezt nem győzöm hangsúlyozni. Szerintem ez a márka egyre jobb, én legalábbis mindig egyre jobban megszeretem őket :) Úgyhogy bátran ajánlom mindenkinek a játszadozást a lakkokkal, próbálgassátok, hogy mikkel lehet nyomdázni! Hátha ilyen szépségekre bukkantok Ti is ;)

Hogy tetszenek a Gel Look lakkok nyomdázva? Esetleg próbáltátok már őket erre?

27 megjegyzés:

  1. de jók :) a sötétebb színekkel tényleg jól lehet nyomdázni, és az új gel look arany színűvel is. viszont az élénksárga Felicité árnyalat sajnos nekem nem jött be, az túl halvány volt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az aranyat jó tudni ;) A sárgát meg sajnálom, de az mondjuk pont egy elég rizikós szín.

      Törlés
  2. Elég sok lakkom van a Moyrától, még nem sikerült nyomdázni velük, csak rájuk, nem értem oda, sok maniterv van a fejemben :) A 914 nekem is megvan, valamint piros, sárga, narancs, lila és rózsaszín is, ja meg egy menta, ez mind Gel look. Nekem száradásra, terülésre, árra és minden tekintetben bejönnek a Moyra lakkok, a simák is, könnyebben kezelhetőek, mint a Golden Rose-ok, ahol eléggé oda kell figyelni, hogy ne legyen csíkos a végeredmény. Tutibiztos, hogy ki fogom velük próbálni a nyomdázást, de vékony mintához még a sima Moyra is megfelelt.
    Biztos írtad már, milyen fedőlakkot használsz?
    A manik persze csodaszépek, szeretem a sok képet és sokféle manit.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A sima Moyra lakkok között is vannak nagyon jók nyomdázásra, ajánlom például a 43-as lilát, az valami mesés :)
      Mostanában csak és kizárólag a Seche Vite gyorszárító fedőlakkját használom. Szeretem, mert 3-4 hónapig elég egy üveg (igaz, közben kell hígítani néha) de nem keni el a nyomdázást (nálam ez elsődleges szempont) és gyorsan szárad. Szóval szerintem tényleg megéri! Mondjuk a manit nem teszi éppen hosszú életűvé, de mivel nálam maximum két napig van fent bármi, ez nem szempont :)

      Törlés
    2. Köszi a választ! A 43-as az a holoslila? Az megvan :)
      Seche nekem is megvan, meg a GR Gel look top coat, csak keresem még az igazit, egyelőre ez a kettő, ami jó, csak hát mindegyiket rendelni kell, az a bajom velük.

      Törlés
    3. Szívesen! Igen, a 43-as a lila holo, és tényleg nagyon jó ;) Igen, nekem is ez a bajom a SV-el, hogy nem lehet akármikor akárhol kapni. De azt olvastam, hogy gyorsan szárad még az Astor gyorszárító fedőlakkja is, és az is szép fényes. Viszont elkeni a nyomdázást. De ha a gyorsaság a lényeg, akkor szerintem az Astor versenybe szállhat még :)

      Törlés
    4. Olyanom van, ami elkeni a nyomdázást, pl. a Moyra gyémánt fedőlakk. Hiába, még mindig a Golden Rose Gel look top coat a legjobb. Bár abból meg csak 3-at lehet egyszerre rendelni, és most nem akarok új lakkokat meg lemezt sem, csak fedőlakkot, micsoda problémák :)

      Törlés
    5. De a GR nem keni el a nyomdázást? Lehet hogy érdemes lenne beneveznem rá ;) Egyébként a problémát átérzem, hidd el :)

      Törlés
    6. Az üveg felénél tartok és még nem sűrű és a nyomdát sem keni el. De nekem kimondottan ez a gel look top coat van meg, ez jó. Piros mintánál viszont bőven kell rá lakk, mert akkor ken, de más színnél nincs probléma, pedig én eléggé vékony rétegekkel dolgozom és rá is nyomom az ecsetet.

      Törlés
    7. Hú, ezt nagyon jó olvasni!! Köszönöm! :):):)

      Törlés
  3. Hú gyönyörűek! Egy lilát már én is próbálgattam, majd neki ugrok még egyszer. Ez a sand effect neked is összefogja a körmöd? Rajtam még nem volt túl sokat, így én nem tudom, mindenesetre egy pár bloggerrel ezt beszéltük.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az az igazság, hogy most volt rajtam másodszorra, szóval nem tudom. Elsőre nem emlékszem. Mindenesetre most összefogta, de valószínűleg csak azért, mert lehúzható alaplakk volt alatta, és az lehet hogy kevésbé véd, mint a rendes. Legalábbis én erre gondolok.

      Törlés
  4. Álomszépek! Nekem az utolsó manid a kedvenc. :) A Gel Look sorozatot én is imádom, ők és a Holographic kollekció váltak be nekem nyomdázásra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Köszönöm! Hú, de jó hogy mondod a holo lakkokat, mert a Moyra holoit még nem is próbáltam. Na de ami késik nem múlik, köszi hogy figyelmeztettél rá ;)

      Törlés
  5. Megkérdezhetem, hogy mivel nyomdázol? Ne haragudj ha írtad már valahol :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még nem írtam sehol szerintem, de én ezt használom: http://www.ebay.com/itm/Funny-Cute-Nail-Art-Stamper-Transfer-Plate-Polish-Include-2-Scraper-Knife-Set-/191152663417?pt=US_Nail_Care&hash=item2c81962b79. Előtte az essence nyomdapárnáját használtam, és az is használható volt, de ez fényévekkel jobb. És olcsó, szóval szerintem megéri. Viszont most kacérkodom a gondolattal, hogy veszek majd egy MoYou nyomdaszettet is (úgyis lesz nemsokára készletfeltöltés a Nailland-ben). Mindenesetre az biztos, hogy a szilikonos fejjel sokkal egyszerűbb nyomdázni, mint a gumival. Remélem segítettem! :)

      Törlés
    2. A MoYou nyomdaszett van meg nekem is meg BPS-os, de azokat még nem próbáltam, érdekes módon szettben volt, de különböző színűek és keménységűek. A MoYou nagyon jó, én is tudom ajánlani.

      Törlés
  6. Nagyon szép mindegyik manikűr! Bár nekem az első a kedvenc ezek közül. (-: A Moyra lakkokat én is nagyon szeretem, kár, hogy nálunk nem lehet őket kapni.. Pár azért van, és mindegyik nagyon jó, nyomdázni ugyan nem próbáltam, mert Gel Look csak egy van, de a holossal is nagyon jól lehet, azt már sokszor bevetettem erre a célra. (-;
    Ha olcsó nyomdázólakkot keresel, figyelmedbe ajánlom a Lorát, ami igaz hogy büdös, de nagyon jól pigmentált. (-;

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbálj ki szerintem sima Moyra lakkokat, mert én több helyen is olvastam már, hogy ők is működnek :) A 43-as legalábbis biztosan ;) A holo lakkokat ki fogom próbálni nyomdázásra, mert a Color Club holói nagyon bejöttek :) És köszi a Lorát, szerintem utána fogok nézni ;) (szüleimnél van is egy pár lakk elfekvőben, amik Lorák, hátha jók lesznek)

      Törlés
  7. Pont most vettem egy Gel Look lakkot, a 909-es színt. Nagyon kíváncsi vagyok a teljesítményre. :)
    Második mani abszolút kedvenc, gyönyörű lett. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is kíváncsi vagyok, hogy mit alkotsz majd! :) És köszönöm :))

      Törlés
  8. Jó tudni ezt is. :) Úgy érzem be kell majd szereznem párat a Gel look kollekcióból is. :D Nekem csak két gel look lakkom van egy narancs és egy lila, de ki fogom próbálni, hogy velük működik-e. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony be kell, és főleg azért, mert csodálatos a minőségük! A lila szerintem működi fog egyébként, a narancs pedig attól függ, hogy mennyire pigmentált.

      Törlés
  9. Itt sóhajtozok a gép előtt, hogy milyen szépek, és mennyire jól nyomdázol. Nekem mostanában mintha folyton "bad nail day"-em lenne :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Nekem is volt "bad nail week"-em, volt hogy nemcsak nem sikerültek a manikűrök, de még ötletem sem akadt... Tudom milyen rossz ez, de hajrá, túl lehet jutni. És persze gyógyulj meg hamar! :*

      Törlés
  10. Az utolsó két manikűr a kedvencem, gyönyörűségesek! :)
    Csak néhány Gel Look lakkom van, főleg világosabb színek, de azt hiszem feljegyzetelem ezeket a számokat, mert hasznosak lennének a nyomdázáshoz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképp szerezd be őket :) Olcsók és multifunkcionálisak nagyon! ^^

      Törlés