2015. február 15., vasárnap

Első blogszületésnap :)


Ma egy személyes bejegyzés következik, ugyanis ma van a blog első születésnapja! :)Visszaolvastam az első bejegyzésemet, és azon gondolkoztam, hogy mennyit is változott azóta a blog... Egy éve egy hirtelen elhatározás után rögtön elkezdtem írni. Akkor még fogalmam sem volt, hogy pontosan miről is lesz szó, csak annyit tudtam, hogy szeretnék magamból kiírni dolgokat, illetve átadni dolgokat másoknak, hátha a hasznukra válik. Először több dologgal foglalkoztam, aztán végül elérkezett a blog oda, ahova valószínűleg mindig is tartott. És én is megérkeztem szép lassan oda, ahol igazán otthon érzem magam. Ezek pedig a körömlakkok. Nem nagy dolog, ezt tudom, de mégis fontos része az életemnek, és ez a blog sem létezhetne nélkülük. 

Sosem gondoltam volna, hogy az, hogy blogot indítottam, ilyen óriási energiákat szabadít fel bennem, és ennyi jó dolgot kaphatok majd általa. Próbálom ezeket sorra venni, de nem tudom hogy fel tudok-e sorolni mindent. 

Először is nagyon jó látni a saját fejlődésemet. Az első feltöltött körmös képek még igen kezdők (nem mintha most profi lennék, sőt!). Mostanra teljesen látható a fejlődés, mind a fényképeken, mind pedig a lakkozási technikán. Remélem ezt Ti is érzitek. :)

A másik, és egyben talán a legnagyobb dolog, azok Ti vagytok. Az elején azt hittem, hogy senkit nem fog érdekelni, hogy miről írogatok itt. Aztán szépen lassan beindult a dolog. Egyre többen jöttetek, és én mindegyikőtöknek külön hálás vagyok ezért. Szeretem, mikor leírjátok a véleményeteket, tapasztalataitokat, mikor kérdeztek, vagy csak elmondjátok, hogy szépet alkottam. Ezek mind-mind hozzátartoznak most már a mindennapi örömeimhez. :) Azt is szeretem, hogy ismeretlen ismerősként írhatunk itt egymásnak. Többetekkel tudtam már személyesen is találkozni, ez pedig ha lehet, még nagyobb öröm. Erre is jó volt (és most is nagyon jó!) számomra a blog, ugyanis általa sokkal könnyebben tudtam nyitni mások felé. Alapvetően elég csendes lány vagyok. Én vagyok az, akinek nem lehet hallani a hangját egy idegen társaságban. De ez a világ, a körömlakkok világa, nyitottá tett, és néha lehetett hallani a hangomat. :) Egy szónak is száz a vége, köszönöm Nektek! Nem tudom elégszer leírni, hogy mennyire hálás vagyok minden szóért, kommentért, bármiért. Szuperek vagytok, és én igyekszem rászolgálni.

A harmadik egyébként ez lenne, hogy néha nem is hiszem el, hogy milyen kedvesek vagytok... Elkészítek egy manikűrt, és feltöltöm, és olyan pozitívan álltok hozzá, hogy az csodálatos. :) Ez a legszebb az egészben. A kedves szavak, emiatt látom, hogy van értelme csinálni. És még sokáig szeretném! :)

Nem tudom, hogy mit is írhatnék még, elfogytak a szavak. Nem teszek ígéreteket továbbra sem, hogy mikor írok és mennyit. Unalmas statisztikákkal sem szeretnék senkit terhelni, hiszen ennek a blognak sosem volt célja, hogy olvasókat gyűjtsön. A cél inkább az, hogy egy kis kuckó legyen ez a mindennapokban, ahova el lehet jönni felüdülni, talán inspirálódni és kicsit beszélgetni. :) Ezekre mindig nyitott vagyok!

Végszónak talán már csak annyit írnék, hogy köszönöm még egyszer, hogy itt vagytok velem, hogy létezhet ez a kis közösség itt, a Mindennapi örömökben. Kívánom, hogy továbbra is legyen sok apró örömünk az életben, és ne menjünk el ezek mellett, hanem örüljünk nekik! Remélem, ehhez egy kicsit ez a blog is hozzásegít. ;) ♥

26 megjegyzés:

  1. Nagyon Boldog Blogszülinapot!!! Remélem még sokat ünnepelsz ^_^

    VálaszTörlés
  2. Boldog blogszülit és még sokat!
    Amit csinálsz, az nagyszerű!! Igényes manikűr, ízléses körmök és a szöveg is tetszik. Nekem sokat számít, ha a lakkozás szép, a körmök formázottak, egyenlő hosszúak (na jó, baleset persze előfordulhat) a szöveg pedig hibátlan. Nem szeretem a helyesírási hibákat (1-2 persze belefér, elütés is lehet), vagy amit egyenesen utálok, ha káromkodás, csúnya beszéd található az írásban. Itt mindig igényes a szöveg is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon nagyon köszönöm, hogy leírtad ezeket, egészen elérzékenyültem. :) Látom már, hogy magasra teszed a mércét, és ez jó. Minőségi elvárások ezek, és nagyon örülök, hogy át tudtam őket ugrani. Tényleg köszönöm!!!! :)

      Törlés
  3. Nagyon boldog (és még rengeteg) blogszületésnapot kívánok! :) Igazán minőségi, amit alkotsz és közzéteszel számunkra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Ciiska!! :) Jól esnek a szavaid mindig. :)

      Törlés
  4. Boldog szülinapot :)
    Tényleg gyönyörű, amit csinálsz, folytasd sokáig! :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!! :) :* Én is sokáig szeretném! :)

      Törlés
  5. Boldog blogszülinapot, Rita! :) Remélem, hogy még sokáig folytatod a blogod, mert nagyon megszerettem. Szívesen járok hozzád inspirálódni, beszélgetni, gyönyörködni. Köszönöm a szép élményeket! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, de kedves vagy! :) Örülök, hogy jól érzed itt magad, én mindig szeretettel látlak. :)

      Törlés
  6. Boldog blogszülinapot, Rita és Mindennapi örömök. :)
    Nagyon-nagyon megszerettem a blogod! Nem is olyan régóta követlek, de azóta mindig megnézem az új bejegyzéseket. :) Azt tudom, hogy a körömlakkos csoportban találtam rád, ott lettem figyelmes az igényes munkáidra, azonnal ment is a feliratkozás gombra a kattintás. :)
    Rettenetesen tetszenek a nyomdás manikűrjeid, de ugye ezt tudhatod is. Te adtál erőt a nyomdázáshoz, hiszen az első próbálkozásaidtól követlek, és már profi vagy a szememben. :)
    Még sok-sok erőt és időt kívánok neked, hogy foglalkozhass a bloggal. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!!! :) Amikor megírtad a nyomdázós posztot, már akkor is hihetetlenül jólesett, hogy én adtam erőt. Olyan hihetetlen ez, komolyan. És hát felelősség is, vagyis azt érzem... Na de nem akarok csapongani. :) Örülök neked, és hogy ilyen lelkes vagy! :) És én is köszönök mindent, hogy ennyire kedves és nyitott vagy felém! :)

      Törlés
  7. Nagyon boldog blogszülinapot! :)
    Én a Twitternek köszönhetően találtam rád, ott is nagyon szimpatikus voltál személyiségileg, és sose felejtem el, hogy te szóltál, hogy végre van Zoya Dream a Naillandben! :)
    Egy jó ideje figyelem a blogodat is, és csak ámulok-bámulok, milyen szép manikűröket alkotsz! Ráadásul olyan pozitív légköre van az egész blogodnak, hogy élmény ide betérni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!! :) Igen, a Dream-es történetre én is emlékszem, nekem olyan jó érzés volt, hogy tényleg tudtam segíteni! :) Néha eszembe is jut egyébként, és mindig örülök neki. :) És köszönöm a kedves dolgokat, amiket írtál, és főleg a pozitív légkört. Igyekszem ezt megteremteni, és ezek szerint sikerül. :)

      Törlés
  8. Még sok ilyen boldog blogszületésnapot Neked! Én elég régóta követlek, tanúja voltam a fejlődésnek, mert tényleg az! (-: Én mindenfélét szerettem Tőled olvasni, és vitathatatlan, hogy a "körmözésben" nagyon ügyes vagy, lehet Tőled tanulni. Szépek a képek, és én is nagyon szeretem a stílusodat. (-: S mi köszönjük, hogy írsz nekünk. ((-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!!! :) Tényleg régóta vagy itt, ennek külön örülök. Meg annak is, hogy látható a fejlődés. :) Érdemes nektek írni, mert olyan pozitívan álltok hozzá! Köszönöm. :)

      Törlés
  9. Rengeteg blogszülinapot kívánok még! :) Gyönyörű munkáid vannak, igényes bloggal, igényes szöveggel és körítéssel. Emellett nagyon kedves személyiség jön át a neten keresztül, abszolút szimpatikus vagy! :)
    (Itt és most pedig szeretném megragadni az alkalmat, hogy kérdezzek egyet! Megvettem a múltkor azt a szivacsszettet a Rossmannban amit használsz Te is a gradienthez. Nekem annyira beszívja a lakkokat, hogy mire a körmömre nyomom (mondjuk fehér alapra), addigra konkrétan hangyakuki se látszik belőle, így képtelen voltam még átmenetet készíteni. Mit csináljak vele, hogy sikerüljön? :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!!! :) :*
      (Hmm, jó kérdés... Szóval a szivacsra én mindig elég sok lakkot viszek fel. Előtte nem húzom le az ecsetről a lakkot, hanem mehet rögtön a szivacsra. Így próbáltad? Nekem elég szokott lenni így, bár igaz, hogy gyorsnak kell lenni. Egyébként ebből is kell a több réteg ügye, mert csak úgy lesz szép színe azért. Na mindegy, próbáld meg több lakkal. Szerintem itt is mindenkinek ki kell tapasztalnia a megfelelő arányokat. Hajrá, hajrá! Írj majd, hogy hogyan sikerült! :))

      Törlés
  10. Nekem is nagyon tetszik a blog, csak így tovább, boldog blogszülinapot! :)

    VálaszTörlés
  11. Boldog Blogszülit! Szuper kis blogod van! :))

    VálaszTörlés
  12. Boldog blogszülinapot! :)
    Szerintem is szuper amit csinálsz, igazán igényes alkotásokat látunk Nálad mindig!

    VálaszTörlés
  13. Boldog blogszülinapot kívánok én is, mutass még nekünk Te is sok-sok szépséget (pont mint eddig)! ^^

    VálaszTörlés