2015. február 5., csütörtök

Golden Rose WOW 73




























Ma teljesen másik lakkról szerettem volna írni, de az aktualitás mindig fontosabb, így egy új kollekció egyik darabját hoztam. Pár napja jelentek meg a Nailland pultjain a Golden Rose WOW! lakkok, amik rögtön felkeltették a figyelmemet. Merthogy nagyon olcsók és picik, viszont rengeteg-rengeteg színben kaphatók. Amikor ott álltam, persze nem tudtam dönteni, de Madlen segített. Ugyanis párral nagyon szépen lehet nyomdázni. Nem is volt kérdés tehát, hogy melyik jöjjön velem haza... :)


A legfontosabb infó, hogy ezek a lakkok tényleg nagyon picik. Mindössze 6 milisek, ami viszont bőven elég bárkinek. És 330 forintért ráadásul nagyon meg is érik. :) Hogy érzékeltessem, mennyire pici az üveg, mellé tettem egy Golden Rose Rich Color lakkot.


























Hát így. Ügye milyen cuki? Jaj, mind kéne. :) Na de hogy valami konkrétumot is mondjak a 73-as lakkról. Az ecsete cuki pici, de meglepően könnyű vele lakkozni. A lakkok többsége sima krém finisű, amivel nem lehet mellé lőni. Ennek frost finise van, amiről először azt hittem, hogy jó lesz, de felkentem a körmömre és nem bírtam elviselni... Így nyomdáztam rá. De ez nem baj, mert azért látszik az alapszíne. Ami nagyon szép halványkék. :) Két rétegben már fedett szépen. Nyomdázni is tökéletes, direkt feketére nyomdáztam, hogy szépen látszódjon. :)




























A nyomdaminta a tegnap szerzett Born Pretty Store nyomdalemezemről van. Gondoltam kísérleteznem kell valamivel, ne mindig csak a MoYou legyen. Úgyhogy most majd jönnek a BPS-es manik is. ;)

Szóval szerintem ennyi pénzért ez bőven jó vétel volt, főleg hogy ilyen szépen lehet vele nyomdázni. Illetve hogy a színe is nagyon szép, ezért bármilyen díszítésre alkalmas. Önmagában nekem nem tetszik, a finise miatt, de akinek ez nem gond, az még önmagában is használhatja. :) Szóval én bátran ajánlom a WOW! lakkokat, ennyi pénzért. :)

Update: felmerült, hogy jó lenne kép az ecsetről, szóval gyorsan készítettem egyet. :) Remélem látszik a lényeg.

 
Hogy tetszik Nektek? próbáltátok már esetleg valamelyik lakkot ebből a kollekcióból?

18 megjegyzés:

  1. Aranyos lakk, szerintem a nagy kiszerelés fölösleges, pláne a divatszínekből. Az ecsete milyen? Megnéztem volna egy ecsetfotót. Nagy ötlet volt a GR-tól a kis kiszerelés :)
    Szép a mani is! Ugye, hogy jók a BPS lemezek?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is ugyanígy vagyok vele, pont ideális ez a méret lakk ügyileg. :) Azóta tettem fel képet az ecsetről is, nézd meg. És igen, a BPS lemezei is jók, 3 van jelenleg, de mióta megvannak, csak azokat használtam. :)

      Törlés
    2. Köszi :) Nálam az ecset fontos dolog :)

      Törlés
  2. Amikor emgvettem, egyből kipróbáltam, tényleg nagyon jó nyomdázásra! Köszi,hogy rábeszéltél! :-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy neked is bejött! És hát szívesen. ;)

      Törlés
  3. Szép lett a manikűr :) olyan kis cukik ezek a pici lakkok :)
    a színe a lakknak nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Tényleg nagyon szép színe van. :)

      Törlés
  4. Nagyon tetszik. :))
    Szerintem is cukik a lakkok, köszi a posztot. :) Majd érdekelne másik szín is, ha veszel még. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tuti veszek még, úgyhogy szerintem nem lesz posztban hiány. ;)

      Törlés
  5. Nagyon cuki ez a lakk, tényleg jó, hogy kijött a GR ilyen pici lakkokkal. Olyanoknak való, akik nem használnak el egy egész nagy üveget, hanem mindig újabb színekre vágynak :) És tök jó, hogy nyomdázásra is alkalmasak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, pontosan! Annyira jó, hogy ilyen picik és ilyen olcsók, mert így akár kísérletezni is lehet a színekkel. :)

      Törlés
  6. Gyönyörű ez a manikűr! A lakk nagyon cuki, de engem a lemez fogott meg nagyon. Isteni a mintája, kérem szépen a számát is Ritám! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihi, köszi. :) A lemez a 21-es, de hogy melyik kollekcióból, arról fogalmam sincs. Kis kerek. :)

      Törlés
  7. Hű ez nagyon cuki!
    A manikűr csodás, a lakk pedig felkerült a kívánságlistámra - mint minden lakk, amivel nyomdázni lehet :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megértelek, mostanában én is a jó nyomdalakkokat keresem. :) Minden színből. Bár most, hogy már itt vannak a MdU lakkok, némiképp könnyebb a helyzet. ;)

      Törlés
  8. Hú de gyönyörű! Sajna most lakk stoppon vagyok... :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Juj, de az is jó, mert akkor lehet készíteni a listákat és legalább érlelődnek a döntések. :)

      Törlés
  9. Csini lett, jó ez a minta és a két szín is szuper együtt. :)

    VálaszTörlés