2015. március 2., hétfő

Colour Alike PZN - 496


























Időről időre azon kapom magam, hogy visszanyúlok a Colour Alike lakkokhoz. Hiába van ezer szépségem, havonta egyszer csak CA lakkokról nézek képeket a neten, itthon pedig pakolászom őket jobbra-balra. Így van ez már egy pár napja, úgyhogy ezen felbátorodva ma egy CA lakkot hoztam nektek megmutatni, mert érdemes! :) A PZN kollekció egyik darabjáról van szó, mégpedig a 496-osról. Sok kép következik. :)


Már nem is emlékszem, hogy miért vettem meg ezt a lakkot. Mindenesetre egyszercsak itthon volt. :) Télen nem szerettem hordani, mert olyan üde színe van, hogy túl sok volt nekem. Na de naptárilag már tavasz van, és engem innentől kezdve nem érdekel, ha még sapkát kell hordanom, vagy hideg van. Mert igenis jön a tavasz! Úgyhogy bátran elővettem ezt a lakkot, és máris imádom.


























Amint azt látjátok, egy zöld lakkról van szó, aminek van egy fémes hatása is. Legalábbis én így látom, szóljatok ha szerintetek nincs. De ez még mind semmi, ugyanis ez egy holo lakk. :) És szeretjük a holo lakkokat. Nagyon. Főleg tavasszal, amikor újra elkezd kisütni a nap. Na, nem írok többet a tavaszról, mert már magamat is idegesítem. :D A lényeg, hogy sajnos a fotózás napján a nap nem bújt elő egyáltalán, ezért a holo hatást nem sikerült átadni. De gyakorlott lakk felhasználók látják benne a kis holo részecskéket anélkül is, hogy azok szivárványoznának. :) Ügye?

A lakk egyébként egy rétegben már szépen fed (helló, nyomdázás!) de én azért kettőt kentem fel, megszokásból. :) Lemosni is nagyon könnyű, a körmömet nem fogta be. A bőrömet már egy ici-picit elszínezte, de egyáltalán nem vészesen.



























Egyébként szerintem nagyon nagyon hasonlít az ILNP Fall Semester-ére. Egymás mellé is felkentem már őket, és tényleg nagyon hasonlítanak. A CA lakk világosabb valamivel, ennyi eltérés látható. Tervezek róluk közösen is írni (másik két lakkal együtt). :) Mindenesetre abban megegyezhetünk, hogy gyönyörű szerelemlakk ez is. :) Egy pár makróképpel próbálom bizonyítani, hogy mennyire szerelem is ez.



És ha már említettem az egy réteges fedést, akkor kipróbáltam még valamit. Na? Kitaláltátok már? Persze, nyomdáztam vele! :) Feketére és fehérre is szerettem volna, így a két színt felkentem két ujjamra is, és erre nyomdáztam.































Szerintem picit furcsán néz ki a két színen egymás mellett, de így látszik a legjobban a különbség. Fehéren ugyanis szép zöld, míg feketén inkább a holo része érvényesül. Külön-külön mindkettőn tetszik, de együtt azért nem hiszem, hogy fogom használni.






























Összességében tehát ez egy nagyon jó lakk, remek tulajdonságokkal. Tavaszra és nyárra tökéletes azoknak, akik szeretik a zöldet. :) 

A lakk elérhető a Nailland-nél, igen jutányos áron, 1240 Ft-ért.

Hogy tetszik nektek ez a lakk? :)

21 megjegyzés:

  1. Próbálom magam a szolidabb lakkok felé terelni, úgyhogy ezt a zöldet nem veszem meg. Nekem feketén nagyon tetszik, felesősíti a holosságot. Mennyivel másabb, mint a winter holo zöldje?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, ez nem éppen egy szolid szín. :D Sokkal sokkal másabb. A Winter holo zöldje önmagában egy szép holo, nincs benne az a metálos dolog, ami ebben megvan. De őket is tervezem egymás mellé tenni. Úgy érzem a következő az a poszt lesz. ;)

      Törlés
    2. Most visszanéztem, az egy mélyebb karácsonyzöld, de nagyon kíváncsi vagyok, egymás mellett milyenek. Hát ha még egymásra nyomdáznál velük :D

      Törlés
  2. Gyönyörű!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony az, zöld szeretőknek pedig kötelező! ;)

      Törlés
  3. végre egy lakk a CA-tól, ami tetszik. be kell szereznem. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, ez aztán a nagy bók! Akkor mindenképp vedd meg. :)

      Törlés
  4. Neked mennyire tartósak a CA lakkok?
    Nálam 24 órán belül kopni kezdenek, és hiába mesések, ez levon az értékükből :(...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam eddig nem volt gond velük egyáltalán. Igaz, hogy naponta lakkozok, szóval komoly próbának még nem vetettem őket alá. Mindenesetre ha több napig (kettő) voltak rajtam, akkor bírták.

      Törlés
  5. Csodaszép:) Nekem csak egy CA lakkom van , de azt imádom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Melyik van meg? Bátran ajánlom egyébként az egész márkát, nekem eddig mind csodás volt. :)

      Törlés
  6. Wow, ez egy igazán jól eltalált darab, és a körmeiden is remek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! ^^ Jól összerakták ezt a lakkot, na. :)

      Törlés
  7. Nekem még nincs CA lakkom, csak egy barátnőmnek vettem karácsonyra, de ő nagyon örült neki és nagyon szereti. :) Egyébként annyi sok szép CA lakk van, hogy dönteni sem tudnék. :(
    Nagyon tetszik ez a szín. Képzeld, azt mondták, hogy jól állnak a zöld lakkok, lehet, hogy hallgatnom kellene a körülöttem élőkre. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó igen, dönteni nagyon nehéz közülük... Valószínűleg ezért is van már itthon egy csomó belőlük. :D Szerintem körömlakk ügyileg mindenképp érdemes hallgatni a körülöttünk élőkre. Na persze ha nem érzed jól magad mondjuk zöld lakkokkal a körmödön, akkor hagyd, de ha bejönnek, akkor... ;) Zöld lakkokra fel! (Egyébként egy csomó ideig én egyáltalán nem hordtam zöld lakkokat, de egyszer valami bekattant, és azóta valahogy tudom őket viselni.)

      Törlés
  8. Nagyon szép a lakk és a manikűr is igazán eredeti! Mégmégmég!!! :D

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép lakk, köszi a tippet, felkerült a kívánság listámra! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképp vedd meg Julcsi, nem fogod megbánni. ;)

      Törlés
  10. Menthetetlen vagyok és nyitott könyv, ha a zöld (majdnem) bármely árnyalatáról van szó. Tegnap megláttam nálad Instán, aztán megláttam itt, csodáltam a képeket és éreztem, hogy kell. Este megrendeltem ezt a szépséget az 530-as jelly társaságában a maradék megspórolt pénzemből. Ennyi volt, ide nekem az összes zöld lakkot, mert ez az idei a zöldek éve lesz nálam! :D
    Ráadásul fehérre nyomdázva egy álom! *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Teljesen átérzem, amit írsz, hidd el. Az 530-as CA lakkról egyébként szintén nemsokára tervezek írni. :) Én még nem döntöttem el, hogy fehéren vagy feketén tetszik jobban, mindenesetre gyönyörű. *_*

      Törlés