2015. március 24., kedd

Én és a Pinterest - Tavaszi kiadás


























Aki követ Twitteren, az bizonyára tudja, hogy mennyire bele vagyok szerelmesedve a Pinterestbe. Aki pedig nem követ, annak új az információ, de azt hiszem nem fog rajta nagyon csodálkozni. Kb. két éve találkoztam először ezzel az oldallal, és rögtön magába szippantott... Akkor két-három napot (!!) azzal töltöttem, hogy képeket kerestem, és mappákba rendszereztem őket. Mindig is olyan lány voltam, aki gyűjtögeti a képeket, és lementi a számítógépre különböző mappákba. Ez szép volt és jó, csak sok helyet foglalt. Viszont, hála a Pinterestnek, ezt végre az interneten lehet csinálni. Itt lehet létrehozni mappákat, és ide lehet mentegetni a képeket. Én imádom. Néha kicsit abbahagyom, de időről-időre azon kapom magam, hogy unalmasabb vagy szabad délutánokon, estéken képeket nézegetek, és "pinelek". :) Ráadásul most nagyon elkapott a "tavasz érzés", úgyhogy gondoltam kombinálom a kettőt. Íme az én tavaszi képválogatásom! :)


A képeket nem csoportosítottam, úgy rakom be őket a bejegyzésbe, ahogy jönnek. Lesz bennük eső, ablakok, virágok, könyvek. Minden, amiről nekem a tavasz jut eszembe. :) Körömlakkokat most nem válogattam bele, mert az külön megérne egy posztot... Gondolhatjátok. :) Egyébként szerintem ez elég személyes bejegyzés, hiszen megmutatom, hogy miket szeretek, milyen ruhák, bútorok tetszenek. Na de vágjunk is bele!

Imádom a tavaszi csendes esőket, főleg az ablak mögül nézegetni. :)
Szinte érzem a friss fű illatát.
Erről is az a tavaszi friss levegő jut eszembe, tudjátok.
Tökéletes tavaszi sál.
Ez a tökéletes tavasz!
Ugyan nem szoktam biciklizni, de ez a kép. *_*
Ez pedig a tökéletes szandál. :)
Hmm, tavaszi főzőcskézés a nyitott ablaknál.
Ragozzam még? :)
Ha tavasz, akkor tojás!
Imádom, ahogy a szobákba besüt a nap.
Kacsafi. <3
És saláták! Minden mennyiségben! :)
Csodálatos ajtódísz!
A fűszerek nagy kedvenceim, főleg így, csokorban.
Ez mondjuk már a melegebb tavasz, de akár én is lehetnék. :)
Álmaim előszobája.
Újracsak eső, és ablak. Mondtam hogy szeretem.
És a másik mániám:hagyma. Hagyma bármivel.
Itt nálunk már több virágzó fát látni. :)
A meleg májusi esőben sétálni az egyik legjobb dolog. :)
Nyugalom.
Egyre több már a természetes fény, egyre jobb olvasni.
Én mondtam. :)
A nefelejcs nagyon fontos virág számomra.
Fokhagyma. <3
Ez a tökéletes tavaszi kombó! *_*
Halljátok a hangot, ahogy az esőcseppek koppannak a tetőn?
Sok sok zöldség.
Az elvégzett munka öröme.
Elképzelem, hogy milyen illatorgia lehet itt. :)
Egy kis sziklakertecske mindig jöhet. :)

Hogy tetszett a válogatás? Szeretitek az ilyen fajta bejegyzéseket?

11 megjegyzés:

  1. Nekem tetszenek ezek a bejegyzések, és tényleg nagyon szép, hangulatos képeket válogattál össze! (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Köszönöm! örülök, hogy tetszenek a képek. :)

      Törlés
  2. Hagymaaaaaaaaaaaaaaaaa :) :) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó hogy nem vagyok ezzel egyedül!! :):):)

      Törlés
  3. Nagyon tetszik ez a bejegyzésed Rita! :))

    VálaszTörlés
  4. Milyen szépek a képek. :)
    Sokszor gondolkozom, hogy vajon az ilyen képek készítői az életünk minden egyes pillanatát ilyen hatalmas nyugalomban és harmóniában élik-e meg, mint amiket a képeik sugároznak?!...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valószínűleg nem, hiszen ez kb lehetetlenség. De mondjuk itt a legtöbb fotó természeti kép, és ott könnyű nyugalmat találni. <3

      Törlés
  5. Nagyon hangulatos képek, én is imádom a hagymát, a szandál pedig már repülhetne is a lábamra! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha látsz valahol ilyen szandált, feltétlenül szólj! :) És most egyre több hagyma lesz, legalábbis újhagyma, ami mindennél jobb! :))

      Törlés
    2. Mindenképp szólni fogok. :)

      Törlés