2015. március 20., péntek

Moyra Pastel Shades - 601, 602, 607



























A Moyra pasztell kollekciója már elég régi történet. Amiért most mégis újra aktuális, az egyrészt a pasztell maga, másrészt pedig mert a kollekció jelenleg kifutó. Így a Ferenc körúti Moyra üzletben mindössze 200 Ft-ba kerülnek ezek a lakkok. Ami szerintem igen jó üzlet, úgyhogy gondoltam írok róluk egy kicsit. :)


Mielőtt nekifogtam volna a poszt megírásának, picit körbenéztem a neten, és láttam, hogy sok negatív kritikát kapott ez a kollekció. Egy kicsit nekem is ambivalensek az érzéseim. Mert egyrészről imádom a színüket (nagyon nagyon) és hogy ilyen nagyon olcsók. Viszont a minőségükkel/ecsetükkel van némi gond.


























601: Nehezen meghatározható zöldes/sárgás/lime-os színű. Egyszerűen tényleg nem tudom megállapítani, mert mindig más. Annyi biztos, hogy szép. *_* Az ő ecsete vékony és hengeres (mint a CG ecsetek) ezért figyelni kell a lakkozásnál. És ő az, aki három rétegben fed. Ez mondjuk nem olyan nagy baj, mert nagyon gyorsan szárad, de mégis három réteg.

602: Kék. Szép halványkék. :) Szerintem tavaszra alapdarab. Az ő ecsete lapított volt. Na ezt nem értem. :D Az egyiké ilyen, a másiké olyan. Na de mindegy, nem én gyártottam őket. Szóval vele volt a legkönnyebb dolgozni. Két rétegben már szépen fedett. :)

607: A kedvencem pedig a rózsaszín. Annyira szép árnyalata ez a rózsaszínnek, hogy szerelmes vagyok belé. *_* *_* Az ő ecsete is sima vékony, mint a zöldes/sárgás társáé. Viszont ő fedett nekem egy rétegben. 

Szóval ezek után Ti is láthatjátok már, hogy mennyire másmilyenek ezek a lakkok. Össze-vissza módon viselkednek, tényleg nem értem hogy hogyan. Viszont még egyszer mondom, engem ez nem érdekel, mert nagyon nagyon tetszenek. :) Főleg így, egymás mellett!






























Annyira hangulatjavító volt hordani őket! Semmi extra nincs bennük, mégis állandóan a körmeimet nézegettem. Ráadásul két napig is fent voltak, ami nagy szó. Na persze nem bírtam ki, és kellett őket egy kicsit díszítenem, de így még jobban "wow" lett a hatás.






















Ügye? Mint valami pasztell hímestojások. <3 A nyomdalemez a Born Pretty Store kis kerek 10-ese, amit nagyon szeretek. :) Nyomdalakknak a Mundo de Unas fehér lakkját használtam, ami nem túl erős színű fehér, viszont ide most pont ez kellett. Nem feltűnő, de tesz bele egy kis csavart. Annyira nem feltűnő, hogy többen megnézték a körmöm, megdicsérték, hogy szép, és csak ezután vették észre, hogy egyébként van rajta valami minta. Annyira jó!! :)


































Szóval, ha nem is ezek a világ legjobb lakkjai, azért szerintem annyira bőven jók, hogy aki teheti elmenjen értük a Moyra boltba. :) Ugyanis 200 forintért szerintem ajándék. :) A rózsaszínt tényleg javaslom! :) Van még sok-sok lakk a kollekcióban, nekem is megvan még kettő, lehet hogy írok róluk a napokban, amíg még nem fogynak el teljesen a boltból. :) Utolsó lehetőség tehát! És hát itt a tavasz, mindenkinek kell egy kis pasztell a körmeire. <3

Hogy tetszenek? A három közül szerintetek melyik a legszebb? Szeretitek tavasszal a pasztell lakkokat?

22 megjegyzés:

  1. Az én kékemnek sima hengeres ecsete van, wtf :DD
    Viszont ez a zöld nagyon szép, erősen kellős kategória!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ügye? Én ezt komolyan nem értem... Annyira nem voltak a top-on a készítők ezek szerint. :D :D
      Igen, az kell!!!

      Törlés
  2. Ma én is pont ezzel a lemezzel nyomdáztam :))))))))) 200 Ft-ért ingyen voltak a lakkok, mesés színek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ügye milyen jó ez a lemez? Az egyik kedvencem. :))

      Törlés
  3. Az kékre azt hittem, zöld :) Nekem volt ebből a kollekcióból egy kicsit sötétebb rózsaszín, el is fogyott, ill. annyira de annyira besűrűsödött, hogy nem tudtam vele mit csinálni, és ezen csodálkoztam is, mert a Moyrák azért bírni szokták a hígítást. De sokat használtam, tavaly, szerettem.
    A manid nagyon tavaszi, tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ajj, elbizonytalanodtam, hogy tényleg kék-e... :/ Nem tudom, most ezen szenvedek. :D Mert felkentem mellé másik három világoskéket, amik tényleg kékek, és ennek tényleg van egy zöldes beütése. Na mindegy. :)
      Besűrűsödött? Fura, nekem a rózsaszín már több mint egy éve megvan, és még semmi baja. Bár az igaz, hogy sűrűbb volt az állaga, mint a másik kettőnek.. Hmmm.
      És köszi. :)

      Törlés
  4. Ma voltam a helyi fodrászkellékesben és vettem két Moyra holo lakkot, szemezgettem ezekkel a pasztell lakkokkal, de akkor jó, hogy nem vettem belőlük. :( A színük tetszik, de azért kér, hogy vegyesek a tapasztalatok. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Miket vettél? Olyan izgiiii. :) :) Igen, kicsit furák, de én ezeket elnézem nekik, mert milyen szépek már?? :D

      Törlés
    2. Teljesen megjött a kedvem a pasztellhez a bejegyzésed alapján, bár már eddig is megvolt. :D
      És most látom, hogy a nyomdázást nem is dicsértem meg!!! Na, szóval: nekem is pont így tetszik, hogy nem annyira erős a fehér szín. :)
      Moyra holo: 251 és 255 :) Remélem, jók lesznek nyomdázni is. :)

      Törlés
    3. Remélem tudsz majd velük nyomdázni! :) Elvileg működnek, legalábbis én mindenkitől ezt hallom. :))

      Törlés
  5. Nekem rózsaszín volt ebből a kollekcióból, de nagyon utáltam, mert nem volt szép fedése.
    A körmeiden viszont szuperül néznek ki, nekem főleg nyomdázva tetszenek, igazi tavaszi körmök! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a rózsaszín? Annyira fura, hogy mindenkinél máshogy viselkednek. Komolyan nem értem. :/ Ügye? Igazi húsvéti tojás körmök lettek nyomdázva. :))

      Törlés
  6. A srága nagyon tetszik.Ez az én színem !!

    VálaszTörlés
  7. Pasztell hímes tojás, nagyon találó! :) Tényleg szépek, de a vegyes tapasztalatok miatt engem nem vonzanak. Pasztellből nekem elég pár darab, de annak a minősége legyen tökéletes (a Barry M. Hi-Shine vonal elég magasra lőtte fel az elvárásaimat).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megértelek, és a Gelly-k tényleg jók ilyen szempontból is. :) Nekem is van három pasztell belőlük, és elégedett is vagyok. :)

      Törlés
  8. Válaszok
    1. Ügye?? Imádom! És pont ezért, már annyira várom a kihívást!!! :D

      Törlés
  9. Már a pastel-színek megtetszettek, de ahogy megláttam a nyomdázást! Sosem volt még különböző színekre festve a körmöm, de nagyon tetszik! Mindjárt keresek valami jó kis mintát az egyszem lemezemen, hátha tudok valami hasonlót alkotni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, pedig tök jó egyszerre több lakkot használni. Mindenképp próbáld ki!! :) Végül mit készítettél? :)

      Törlés
    2. Végül rendeltem ebayről egy új lemezt :D most még kis diákpénzemből arra futja, de célnak megfelel :)

      Törlés