2015. április 13., hétfő

ManiCute - Rügyfakadás






















Ismét eltelt két hét, úgyhogy újra ManiCute! A mai témát már nagyon vártam, ugyanis állandóan a virágzó/rügyező fákat nézegetem, és most végre a körmömön is megalkothattam ezt a szépséget. :) Úgy örülök! Mutatom is. :)

Rengeteg inspiráló képet néztem a neten magáról a virágzásról, és végül ez volt az, ami a legjobban megfogott.















Szóval ezt próbáltam egy kicsit visszaadni a körmömön is. Így:


























Teljesen elégedett vagyok! :) Még soha nem próbáltam virágmintát, szóval tényleg ez az első. És végre olyan, hogy büszkén mutogatom. :) Annyira élveztem csinálni, és olyan jó, hogy ha ránézek a körmömre, akkor sokkal jobb kedvem lesz. Szerintem nagyon cuki lett. :))




























Alapnak a Flormar Jelly Look Sky Blue nevű lakkját használtam, mert ez ég kék lakk, és erre volt szükségem. Erre festettem egy ősrégi Rose Nail sötétbarna lakkal ágakat. (A barnához kevertem még egy nagyon nagyon kicsi fekete lakkot is, hogy sötétebb legyen.) Ezután megint kevertem egy kicsit, összeöntöttem a Moyra 03-as fehér lakkját és a Moyra Pastel Shades 607-es rózsaszín lakkját, és ezzel pontoztam fel a virágokat. A virágok közepére a Barry M Dragonfruit lakkal pontoztam. Végül egy kis fehéret is vittem még fel a virágok szélére, valamint egy kevés Moyra pasztell rózsaszínt csak úgy önmagában. Jól elszórakoztam vele míg készen lett, de szerintem nagyon megérte. Én legalábbis elégedett vagyok. :)


























Hogy tetszik nektek ez a mani?
Próbálkoztatok már hasonlóval?
Szeretitek tavasszal a virágba borult fákat?

34 megjegyzés:

  1. Egyre gondoltunk! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett.

    Gyakrabban kellene virágokat festened ha ilyen jól megy :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Lehet hogy tényleg fogok még virágos dolgokat csinálni, mert nagyon jóóó. :) :)

      Törlés
  3. Nagyon jó lett! A témáról nekem is először ez jutott eszembe. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :) Hát igen, elég kézenfekvő ez a díszítés. :)

      Törlés
  4. Nagyon szép, tavaszias lett! (-:

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szeretem ezt a mintát ebben a színösszeállításban. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszik! Én is annyira szeretem a színeit. :)

      Törlés
  6. Csodás! Nagyon tetszik,én is valami hasonlót képzeltem el,de most nem tudtam készülni sajnos.:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, olvastam, és sajnáltam is, mert mindig annyira szeretem nézegetni az alkotásaidat. :))

      Törlés
  7. Nagyon édes lett. :) Szeretem a cseresznyevirágos manikűröket. :3

    VálaszTörlés
  8. Jajj nagyon szép lett :) Imádom a cseresznyevirágot! Az egyik legszebb így tavasszal!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ügye? És annyira jókedvem lesz tőle, akárhányszor ránézek a körmeimre! :)

      Törlés
  9. Ez gyönyörű lett, remélem, sokáig hordtad!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Képzeld, kivételesen három napig fent hagytam. :) Annyira tetszett!

      Törlés