2015. július 23., csütörtök

Essence - Don't be shy!
























Mára már nem újdonság, hogy az Essence lecserélte az összes régi körömlakkját egy újabb formulára, ami a "the gel" nevet viseli. És milyen jól tette! Először kicsit szkeptikus voltam, mára viszont teljesen meggyőztek. Még valamikor májusban volt, hogy gondoltam egyet, és vettem két lakkot is az újak közül, hátha bejönnek. Bejöttek, így szépen jött a sorba ez a mai lakk is. A Don't be shy kihagyhatatlan lakknak tűnt számomra.

Remélem ismeritek az érzést, amit egy jó minőségű krém lakk felkenése és viselése jelent. Bármennyire is szeretem a holo és mindenféle csillogó lakkokat, néha felüdülés a lelkemnek és a szememnek egy ilyen lakkot viselni. És ezt határozottan az volt! Annyira, hogy négy napig le sem mostam. *_*




























És akkor jöjjön a lényeg: a minősége. A lakk két rétegben nekem már fedett. (Persze néha bénázok a felkenésnél, és akkor elkél egy harmadik réteg is.) Itt most van ami két réteg és van ami három. A lényegen ez nem változtat. Felkenni csodás volt, én nagyon szeretem az Essence lakkok ecsetét. A képen két napos állapotban látjátok, fedőlakk nélkül! :) :) :) A felkenést követően szép fényes volt, itt már nem annyira, de szerintem simán vállalható. És hát két napos, fedőlakk nélkül. Leírjam még egyszer? :) Szerintem mostantól kezdve nem kérdés, hogy az Essence lakkok megint versenyben vannak. :)

És hát persze ami a legjobban megfogott, az a színe. *_* Nekem a nyáron a lime az, ami tavasszal a menta. Alap. Annyira nyári, annyira üde, hogy belefeküdnék vagy beleharapnék, vagy valami. Negyedik nap már azt éreztem, hogy valahogy ki is kell díszítenem, így jött hozzá egy kis nail art, ami szerintem kifejezetten feldobja a színét!


Itt már van rajta fedőlakk, de ez látszik is. Szóval éljenek az új Essence lakkok! Még sok sok színt szívesen beszereznék tőlük, szerintem szép lassan duzzad majd a készletem. :) Ráadásul azt hallottam, hogy a fehér és a fekete lakkjuk is szuper. Érdemes lenne őket is kipróbálni. :)

Mit szóltok hozzá?
Próbáltátok már valamelyik Essence the gel lakkot?
Mi a kedvenc nyári színetek a körmeiteken?

14 megjegyzés:

  1. Tényleg jók lettek az új essence lakkok! :) Beszereztem már pár színt, és mindegyikkel elégedett vagyok.( Köztük van a fekete is :) ) Mindet tudom nyomdázásra is használni :)
    A rózsaszín minden évszakban jöhet, az a kedvenc színem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó hogy írtad a nyomdázást, nekem eszembe sem jutott, pedig simán jók arra is. :) Köszi! A fekete tényleg olyan jó, mint mondják?
      A rózsaszínt én is nagyon szeretem, szóval pacsi. :)

      Törlés
  2. Neked nagyon jól áll, magamon viszont nem tudom elképzelni, de ki tudja, ha mégis felkenném, lehet tetszene :) A nail art is szuper lett :)
    Egyébként valóan jók az "új" Essence lakkok, nekem is van pár darab tőlük.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Gondoltam hogy ez a szín nem lesz mindenkinek rögtön szerelem, de szerintem érdemes próbálkozni vele. ;)

      Törlés
  3. Nyári szín? Minden, ami élénk, jöhet! Végre jók az Essence lakkok, én is örülök!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is az élénkek mellet teszem le a voksom, de néha azért felkenek egy-egy sötétkéket vagy sötétlilát is. :) És én is nagyon örülök, olyan jó hogy olcsón is lehet mindenki számára könnyen elérhető jó lakkokat venni! :)

      Törlés
  4. Hú, annyi jót olvastam róluk, hogy nekem is ki kellene próbálnom őket. :)
    Szép lett a manikűröd, a szín nem áll annyira közel hozzám. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ki kell próbálnod, higgy nekem! ;) Szerencsére sok más színben kaphatók még... :)

      Törlés
  5. Lehet megint Essence lesz a fekets lakkom. :D Lassan kellene egy.. Nem próbáltam még ezeket, pedig kedvelem a krém lakkokat. Tényleg van, amikor elég a sok csillogásból.A nail art pedig csodás!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :* Szerintem próbáld ki a feketét. :) Én is ki fogom hamarosan! (A fehérrel együtt.)

      Törlés
  6. Szép szín,engem nagyon megfogtál vele *-* Nekem kb a fél kollekció megvan,és maradéktalanul elégedett vagyok velük. (A fekete is,és jól teljesít. 2 réteges fedés,fényes finish,és nyomdázni is lehet velük,mint itt más kommentelő is említette :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy megtetszett a színe, akkor mindenképp szerezd be ezt is a gyűjteménybe. ;) Juuuuj, még egy szavazat a fekete mellett, most már tényleg meg kell vennem! *_*

      Törlés