2015. július 21., kedd

ILNP - Float On



























Amikor az ILNP kijött az Ultra Holo lakkokkal, én rögtön tudtam, hogy az összes kell. Mindegyik. Mert mind instant szerelem volt a képek alapján. Több órát töltöttem azzal, hogy minél több blogon nézegettem róluk minél több fotót, hogy le tudjam szűkíteni a kört mondjuk két színre. Nem vagyok egy egész kollekciót egyben rögtön felvásárló lány, pláne ha ilyen árkategóriájú lakkokról van szó. :D Mindenesetre az ILNP a kedvenc indie márkámmá nőtte ki magát az utóbbi fél évben (kezdve a Black Orchid-dal *_*), és nyáron (meg mindig) kötelező a jó sok holo lakk, így egyértelmű volt, hogy már az első körben begyűjtök párat. Először kettőre gondoltam, ám végül ebből három lett. Roppant izgalmas, hogy miért, de ezzel most nem untatnék senkit. :D Mindenesetre a most tárgyalt Float On lett a harmadik. Őt próbáltam ki először, és három napja le sem akar jönni a körmömről. Komolyan nem akar, pedig én az eszemmel tudom, hogy nagyon felkenném a másik kettőt, de a szívem ezt nem hagyja. Mert most ő a szerelmem. Mutatom is hogy miért.





























Szóval ez a türkizes kék medence szín valami elképesztő. Először azt hittem, hogy sok lesz, de nem. Nagyon nem az. Sőt, kifejezetten jól esik ránézni a nagy melegben. :)




























Az egyetlen negatívum ami érheti (de ez eltörpül minden más tulajdonsága mellett), hogy nekem kellett belőle a három réteg. Az első után egy picit megijedtem, hogy ez így öt rétegben sem fog fedni. :/ De aztán a másodikkal már szép lett, a harmadikkal pedig _tökéletes_. Gyorsan is száradt, és felkenni pedig hibátlanul lehetett. Egyszer sem kellett utána javítanom, pedig ez ritka. A képeken három napos állapotban látjátok, közben sokszor mosogattam, hajat is mostam és még strandon is voltam. Azt hiszem minden próbát kibírt. :)
































És akkor egy kicsit ömlengek az igazi lényegről. Mégpedig a holo hatásáról. Merthogy valami elképesztő. A fenti képek közül mind normál nappali körülmények között készült, a nap pedig egyáltalán nem sütött ide. És már így is bőven holo. Legalábbis én ilyenkor is szoktam csodálni. Persze az igazi varázslat akkor történik meg, mikor napfény éri közvetlenül...




...mit kéne még írnom ezek után? Tökéletes nyári szín, a nagy melegben nagyon üdítő a kéksége. Nagyon nagyon szép a színe és a holo hatásról pedig nem is lehet eleget írni szerintem, ezt látni kell élőben. Úgy sajnálom, hogy nem tudok mindenkihez külön-külön odamenni, és megmutatni. Így csak annyit tudok mondani, hogy higgyétek el, ez a leggyönyörűbb lakk valaha. És még nem próbáltam a sötétkék és a lila párját. Jaj, előre félek hogy mit fogok azokhoz szólni. *_*

Sok nail art ötletem van ezzel a lakkal, szóval szerintem lassan majd azok is fel fognak tűnni itt. :)

A lakkot legkönnyebben a Nailland-től tudjátok megvenni, 3190 Ft-ba kerül, ami kicsit soknak tűnik, de ez a kollekció minden pénzt megér. *_* De komolyan! Most épp mondjuk nincs készleten (:(), de remélem, hogy még a nyáron újra elérhető lesz, mert ebben a napfényben van a legtöbb értelme. :)

Hogy tetszik nektek a lakk?
Próbáltátok már az Ultra Holo kollekció valamelyik lakkját?

8 megjegyzés:

  1. Jaj, de csodás! (-: Nekem is tetszik ez a márka, bár nekem csak egy van, a Flame. Üvegben úgy gondoltam semmi extra, de mikor felkentem.. És mikor nap érte........ Az összes szín különleges!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Igen, ezekkel a lakkokkal gyakran előfordul, hogy az üvegben olyan semmilyennek tűnnek, aztán felkeni őket az ember, és megtörténik a csoda. *_* A Fame is gyönyörű lakk! :)

      Törlés
  2. Ha nagyon tetszene egy szín, megvenném, egy A-England is kb. ennyi. Tényleg szép, kár, hogy nem vagyok kékes, bár van pár kék lakkom. Bámulatos, mennyire tartós ez a lakk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És esetleg valami más a kollekcióból? Nagyon szép színek vannak benne. *_* Persze nem akarlak rábeszélni, de valamiért azt érzem, hogy ezeket a lakkokat mindenkinek ki kell próbálnia. :) A tartósságra pedig nincs panasz!

      Törlés
  3. A két nyári kollekció tényleg nagyon nagyon nagyon ütősre sikerült, nekem is kb 3 napomba telt, mire leszűkítettem a kört... Ami aztán meg elkeydett duzzadni... Neked mik még a favoritok? Ez a lakk nagyjából a tizedik másodpercben került a kosaramba, és bár kezdetben tartottam tőle, hogy túlságosan hasonlítani fog a Young Turksre szerencsére simán megférnek egymás mellett:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tegnap megbeszéltük már. :) De azóta rájöttem, hogy az 1Up és a Paige lesz még a két kötelező lakk a kollekcióból! *_* (És a Shoreline, ha eljutok addig. :D)

      Törlés
  4. Fú, ez egy nagyon szép lakk, nem is csoda, hogy neked is szerelem lett. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. IMÁDOM ezt a lakkot. :D Nem tudom már hogy kifejezni. :D *_*

      Törlés