2015. július 30., csütörtök

Játék a lakkokkal






















Ennél jobb címet egyszerűen nem tudtam kitalálni ennek a bejegyzésnek. Merthogy végülis játékról van szó, és lakkokról. Az ILNP Youtube csatornáján nemrég megjelent egy videó, amiben egy duokróm lakkra kentek fel egy réteg színben passzoló ultra holo lakkot. Én pedig elvarázsolódtam. El is határoztam, hogy ezt nekem is ki kell próbálnom, mert olyan nagyon jól nézett ki a videón. Így felkentem két réteg fekete lakkra egy duokróm lakkot, arra pedig egy réteg ILNP ultra holót, és...

...elvesztem.





























A fekete lakk azért kellett, hogy a Miss Sporty lakk duokrómabb legyen, és ne kelljen belőle öt réteget felkenni. Aztán jött rá a Float On, és kész is. És hogy nekem ez mennyire tetszik! *_* *_* *_* (Rengeteg kép következik. Egyszerűen nem tudtam dönteni köztük.)


































A duokróm lakk színe egy lilás-kékes-türkizes valami. Főleg a lila dominált benne, féltem is hogy mi lesz így. De szerencsére az egy réteg Float On-tól kékesebb lett picit. Illetve bizonyos szögekben egészen zöldes. És van amikor tiszta lila. Jaj, ez az új kedvenc játékom! Ultra holo lakkokat duokróm lakkokra. Az összeset az összesre, minden elképzelhető kombinációban. *_*



Remélem a képek átadtak valamit abból, amit én látok élőben, mikor a körmeimre nézek. :) Komolyan mondom, hogy ennek a nyárnak ezek a lakkok a legnagyobb jóságai! Nagyon sok dologra jók, és hihetetlenül szépek. Nemsokára írok a többi beszerzett ultra holo lakkról is, mert már nem bírok magammal. :D 

Addig is próbáljátok ki ti is ezt vagy bármilyen másik kombót, mert zseniális lesz a végeredmény. Nekem most olyan a körmeimre nézni, mintha valami nagyon extra és nagyon limitált lakk lenne a körmeimen. :) Tök jó érzés!

Hogy tetszik? Próbálkoznátok valami hasonlóval?

10 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik :) Legtöbbször amikor előveszek egy szépen csillogó holo lakkot a fiókból egyszerűen nincs szívem "bántani", így még legtöbbször az előre kitalált díszítésről is inkább lemondok. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen megértem amit írsz, hidd el. :D Hányszor jártam már úgy, hogy gondolatban összeraktam egy tök jó manit, aztán nem lett belőle semmi, mert olyan szép volt az egyik lakk magában. :D De szerencsére néha azért sikerül alkotni is. :)

      Törlés
  2. Jak ez de szép! (-: Ha volna ilyen ultra holo lakkom biztosan kipróbálnám én is ezt! Nekem nagyon tetszik! (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Örülök, hogy tetszik! Közben azon gondolkodom, hogy lehet hogy érdemes lenne mondjuk a Zoya Dream-mel kipróbálni, mert nekem az is csak három rétegben fedett... Vagy gyengébb fedésű pelyhes holo lakkokkal. Hmm... :)

      Törlés
  3. Még nem jutott eszembe, de érdekes, kicsit galaxisos.

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. Köszi! :) Azóta persze állandóan azon gondolkodom, hogy még mennyi mindent lehet csinálni így... :)

      Törlés