2015. szeptember 27., vasárnap

Astor - Make a splash


























Ha Rossmannban járok, akkor mindig megnézem az akciós kosárkát. Nincs kivétel, ha csak egy zsepiért ugrom be, akkor is ki kell térnem a lakkokra. Néha ugyanis nagyon jó dolgokra lehet sokkal olcsóbban szert tenni. Amilyen a mai Astor lakk is. Magamtól teljes áron rá se néztem volna, de ott volt az akciósak között, 400 vagy 500 forintért, és így már nem tudtam ott hagyni. :) Viszont előre szólok, hogy akinek megtetszik, az még most szaladjon megnézni a boltba, mert valószínűleg azért akciós, mert kifutó. :(

Kezdjük gyorsan a tulajdonságaival: két rétegben szépen fed, és nagyon fényesre szárad. Konkrétan az volt, hogy nem mertem a körmömhöz nyúlni felkenés után, mert azt hittem, hogy még szárad. Pedig már kopogós volt, csak a fényesség miatt hittem azt, hogy nem. Szóval gyorsan is szárad, szép fényesre. Csupa jó tulajdonsága van. :)




























És a színe! Tökéletes őszi lila szín. Nem tudom, hogy ez a lilának melyik árnyalata, így én csak "őszi lilának" hívom magamban. :)

Persze a lakk díszítésért kiáltott. :) Úgyhogy most láthatjátok az első stamping decalt a blogon. :) Nagyon izgultam, hiszen eddig háromszor is próbáltam már ezt a technikát, de mindig kudarc lett a vége. Most viszont összeszedtem minden erőmet, és összpontosítottam. És sikerült! :) :) :)



Nem mondom, hogy tökéletes lett, de kezdetnek nem rossz szerintem. :) Szépek ezek a lilák együtt, és hát nem győzöm a körmömet nézegetni. Mennyire jó már így nyomdázni!! Persze nagyon hosszú ideig tart, és nekem tényleg koncentrálnom kellett közben, szóval nem fogom minden nap alkalmazni, de jól elszórakoztam vele. :)

Itt egy közeli kép is, amin picit talán jobban látszik. Sajnos elég kevés természetes fény volt a fotó készültekor, ezért ilyen kis béna.

Ha elnyerte a tetszéseteket a lakk, akkor fussatok a Rossmannba! Egyébként simán lehet nagyon hasonló, vagy akár ugyanilyen lakkot találni más márkánál is, szóval hajrá lányok! :)

Hogy tetszik a lakk?
Szeretitek ősszel a lilát? Próbáltátok már a stamping decalt?

10 megjegyzés:

  1. Ideális szín őszre :) A piszkoslila most nálam is nagy kedvenc, csak nekem a világosabb Moyra és GR van meg. Szép a stamping decal is, ritkán szoktam ilyesmit csinálni, de a végén mindig megéri :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, ez a piszkoslila most az új őszi szerelmem. Ha nem lenne egy csepp eszem sem, már rég felvásároltam volna az összes ilyen színű lakkot. :D Igen, én is pont úgy vagyok a stamping decallal, mint te. :)

      Törlés
  2. Holnap megyek a Rossmannba, majd vetek egy pillantást- bár én is mindig megnézem az akciós sarkot. :)
    Nekem tetszik a manikűr, jól néz ki ez a decal. :)

    VálaszTörlés
  3. Szuper szín, nagyon szép manikűr! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szuper manikűr!! Imádok minden lilát, nálam az év bármely szakában jöhet ez a szín. Nekem is Moyrából vn hasonló árnyalat. Szerintem nagyon jól sikerült a "decals" is, szép dolgokat lehet kihozni belőle nagyon, bár nekem sem mindig úgy sikerül, mint kéne. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!! :) Na igen, a lila nálam is jöhet akármikor. :) Mondjuk alapvetően a sötétebbeket szeretem, de most ebbe is beleszerettem, ki érti ezt? :D A stamping decal jó móka, de azért max havi egyszer. :D

      Törlés
  5. Ez a szín nagyon szép! A drogériás lakkok közül ez a típus az egyik kedvencem! És tényleg extra tartós tud lenni! Most kedvem támadt a lilához nekem is... :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A tartósságot sosem tudom tesztelni, képtelen vagyok két napnál tovább bármit fent hagyni a körmeimen. :D (Na de majd meglátjuk a tartóssági teszteket a szülés után. ;)) Kenj fel egy szép lilát, ősszel tök jó! :)

      Törlés