2015. szeptember 25., péntek

Golden Rose Rich Color 132

























Ősszel és télen valamiért nagyon tudok vágyni a krém finisre. Gondolom az egyre kevesebb napsütés miatt lehet ez, mert egy szép krém finisű lakk napsütés nélkül is jól néz ki. :) Az egyik legbiztosabb pont pedig ezeknél a lakkoknál a Golden Rose Rich Color vonala. Olcsó, és az általam eddig próbált összes lakkjuk kifogástalan. Ahogy ez is, ami a kedvenc őszi nude lakkom. :)


Múltkor nagyon vágyott már a szemem az egyszerűségre, ezért felkentem ezt a lakkot magában. És nem is csalódtam, csodás tejeskávé szín, számomra tökéletes.


























Két rétegben szépen fed, és hamar szárad. Minőségbeli hibát nem lehet találni benne. Ahogy semmilyen hibát sem egyébként. :)

























Tökéletes nail art alap. A hidegebb évszakokban jobban szeretem a mindenféle nyomdázásokhoz a fehér helyett ezt a színt használni. Milyen jól nézne ki például sok sok piros, narancs és sárga levelekkel. Jaj. *_*

A lakk elérhető a Naillandnél. :) Hozok majd még több Golden Rose lakkot a blogra, mert nagyon megszerettem ezt a márkát. :)

Hogy tetszik nektek a lakk?
Szeretitek a Golden Rose Rich Color lakkokat?

4 megjegyzés:

  1. Most rajtam is GR lakk van, azt hiszem, a 47-es lila, fehér csipkemintával. Kellett valami egyszerű :)
    Előtte a Moyra Audreyt nyomdáztam tele zöld, narancs és arany levelekkel, ezt tervezem egy pont ilyen nude alappal is, még a színeken variálok :)
    Annyira kevés GR lakkteszt van, hogy nagyon örülnék, ha bemutatnád sorban a készletedet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztosan szép a lila csipkemintával, elképzeltem... *_* Örülök, hogy van érdeklődés a GR lakkok felé is, szóval igyekszem! (Főleg, hogy pont most tervezek megvenni vagy öt őszi színt. :))

      Törlés
  2. Szép ez a szín!
    Nekem valamiért kevés GR lakk van a készletemben (konkrétan 2 szín), kíváncsi lennék én is a készletedre! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök Pancsi, akkor jönnek még tesztek. ;)

      Törlés