2015. szeptember 6., vasárnap

Moyra nyomdalemez 02 - Fabric Texture


























Tádámm, megérkeztek a Moyra nyomdalemezek! :) Amint megtudtam a hírt, rögtön izgatott lettem, mert szeretem a márkát, és nyomdázni is szeretek. Gondoltam, ha találkozik a kettő, abból baj nem lehet. :) Úgyhogy amint elérhetőek lettek rögtön meg is vettem a kettes számú "Fabric Texture" nevű lemezt. Hogy hogyan teljesített, arról pedig most írok egy posztot. :)

Első ránézésre nem volt vele semmi gond. Ugyanolyan kék fólia volt rajta, mint a többi nyomdalemezen is. Persze ezt már a boltban láttam, de ott nem fogdostam túl sokáig, meg siettem is, szóval itthon szembesültem azzal, hogy sajnos a lemez elvágta az egyik ujjamat. :( Nem para, csak szebben lecsiszolhatták volna a szélét, vagy felragaszthatták volna egy műanyag darabra a lemezt, mint a Moyou lemezeknél például. Persze szerencsés az a lány, akinek a férje hangszerész (vagy bármilyen kézműves/szerelős dologgal foglalkozó), ugyanis amint mondtam, hogy elvágtam vele az ujjam, nem is engedte hogy megfogjam, hanem gyorsan lecsiszolta. Így most már biztonságos, lehet fogdosni.


























Így néz ki egyébként a lemez maga, teljesen kommersz, ugyanolyan minőségűnek tűnik mint mondjuk egy BPS lemez. Semmi extra, de nem is gagyi. Viszont nekem pozitívum, hogy egy szép papír tokban érkezik, így olyan jól fog majd kinézni a sok lemez egymás mellett. ^^ (És könnyebb tárolni is!)

Jelenleg hét lemez érhető el a Moyra készletében. Elég sok tetszik ezek közül, de elsőként nem mertem az egész kollekciót felvásárolni, ezért jött velem csak ez a mintás lemez haza. Arra jutottam, hogy ezen elég változatos minták vannak, amik jól kihasználhatóak. A fotón ez nem látszik olyan jól, de itt van egy kép a teljes lemezről:
Nekem a felső három sor és az alsó sor a kedvencem. A téli mintákat nem hiszem hogy fogom használni. Ugyanis nagyon nagyok a minták. 2,5 centi hosszúak és 2 centi szélesek. Ha ez nem mond eleget (nekem nem mondana), akkor hoztam egy fotót, amin mellé tettem egy nagy mintájú Moyou lemezt. (Hátha ezt már többen ismerik.)

Jól látszik, ügye? Szóval óriásiak. Ez nem baj, mert egy csomó mintánál igaziból mindegy, hogy mekkorák. (Itt a legtöbb minta azért ilyen.) Viszont pl a karácsonyi mintáknál nehéz olyan nagy körmű embert találni, akinek ez szépen érvényesül majd a körmén. Na de ennyi baj legyen. :)

És akkor jöjjön a nagy próba: sikerült-e vele nyomdázni? Először az ezüst Moyra Metal Effect lakkal próbálkoztam, gondoltam saját márkát a saját márkával. És jól tettem. :)






























Nagyon szépen felvette a mintát! :) :) :) (Végig a sima ebay-es fekete kétvégű nyomdázót használtam.) Úgyhogy egy papírra nyomtam is fel a mintákból, hogy lássátok, hogy tényleg működnek ám.


























Egyedül a második oszlop alsója nem sikerült, de az egyszerűen semmilyen lakkal nem működött. Lehet hogy puhább fejet kellett volna használnom, nem tudom. Igaziból elég fura is az a minta, nem nagyon érdekelt hogy hiányzik a fele. :) A többi viszont szerintem tökéletes.

Szóval teljesen meg vagyok elégedve, ez a lényeg! :) Tök jó, hogy most már a Moyrának is vannak nyomdalemezei. Bátran fogok ezután venni tőlük, mert ez a lemez nekem elég bizonyíték volt. :) És hogy még szebbé tegyem a képet, hoztam egy pár manit is, amit a lemezzel készítettem.



























Az első maninál az A-England Tristam volt az alap, amire az ezüst Moyra Metal Effect lakkal nyomdáztam. Bosszúságomra a Seche Vite elkente egy picit a nyomdázást, de végülis mindegy. :)
























































A második manit nagyon ősziesre vettem, és imádtam is! <3 A Moyra Sahara lakkjára nyomdáztam a Barry M Paprikával. Naaaagyon tetszik ez a tyúkláb minta, szerintem hihetetlenül őszies. Mellé pedig felkentem egy bordó Rimmel lakkot.


























A harmadik maninál izgultam, hogy sikerül-e majd egyenesen nyomdáznom. Persze nem sikerült teljesen, azt hiszem nagyon sokat kell nyomdázni, hogy ez menjen. :) Mindenesetre a Moyra sima fehér lakkjára nyomdáztam a Golden Rose Rich Color 22-vel, ami tökéletes piros nyomdalakknak bizonyul. :) A fehér lakkon van fedőlakk, viszont a nyomdára már nem tettem, mert nagyon tetszett, hogy az szép matt lett. Tök jól ellensúlyozza az alatta lévő réteg fényességét. :)



























Végül pedig az utolsó manihoz tényleg csak Moyra termékeket használtam. :) Az alap a Gel Look 914, a nyomdalakk pedig a Gel Look 919. Imádom ezt a két színt egymáson! *_* *_* *_*


Ezek lennének a manik, mind a Moyra Fabric Texture lemezével. Engem megvettek. Jó a minősége, szépen feljönnek a minták a nyomdázóra, és jól kihasználhatóak mind. A lemezek ára 1490 Ft, ami szerintem egy jó befektetés, tekintve hogy ezek kb örökké jók. :)

Szóval hajrá nyomdázást szerető lányok, itt az idő beruházni a Moyra nyomdalemezeire is! :)

Hogy tetszik a lemez? Melyik mani a kedvencetek?

22 megjegyzés:

  1. Tényleg szupi, hogy vannak a Moyrának is már lemezei! :)
    Nagyon tetszenek a manik is! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem például most nagyon inspiráltak a nyomdázásra ezek a lemezek. :) Örülök, hogy tetszenek. :)

      Törlés
  2. De szuper! :-) Egyedül csak az éles széltől tartok egy picit. Remélem, olvassák majd ők is és később jobban lecsiszolják, vagy ráragasztják egy műanyagra lapra. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, azzal azért jobb vigyázni... Én is remélem, hogy változtatnak majd ezen, mert egyébként semmi más nem rossz bennük! :)

      Törlés
  3. Szép manik, jó, hogy kipróbáltad a nyomdalemezt. Nekem a MoYou Pro 1 mellé ez eléggé felesleges, nagyon hasonló minták vannak rajta.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, így mondjuk tényleg felesleges. Nekem szerencsére nem volt meg az a Moyou, ezért gyorsan lecsaptam erre. :)

      Törlés
  4. Nagyon tetszika lemez, és szépségesek a manik is :)

    VálaszTörlés
  5. Szuper, hogy ilyen jól működik a lemez! Szépek lettek a manik vele :)
    Már nagyon várom, hogy ideis elérjenek a lemezek, van pár ,ami tetszik. Mondjuk a minták jó nagyok, nem tudom, kinek a körméhez mérték őket :D :D Nekem már a MoYou nagyméretű mintái is óriásiak, hát még ezek mekkorák lesznek :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, remélem hamar megérkeznek hozzátok is a lemezek!! :) Jókat lehet velük alkotni. ;) És igen, elég nagyok tényleg, de szerencsére a legtöbb mintánál ez nem gond. :)

      Törlés
  6. Jaj, de jó eza bejegyzés!! Csütörtökön éppen ezt a lemezt rendeltem meg a webshopjukban kicsit félve, vajon milyen lesz. (-: Nekem ez tetszett a legjobban, régóta vágytam norvég mintás lemezre, bár a 2 cm nekem is széles lesz. De a 2,5-nek örülök, mert jelenleg hosszúak a kötmeim, több, mint 2 cm. (-: Nagyon tetszenek a manikűrök, és azt hiszem a tyúklábas a kedvencem ezek közül. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor már megérkezett a lemez? Hogy tetszik? Jó hosszúak a körmeid, nem mondom. ;) De így legalább a hosszúságukat ki tudod használni, ami jó. :)

      Törlés
    2. Pont aznap érkezett meg, mikor írtad ezt a bejegyzést. :D Hát, ki nem próbáltam még, de tetszik a lemez, szerencse, hogy ezt rendeltem meg, mert ennél a legtöbb minta kihasználható a nagy mérete ellenére is. Pont ma reszeltem visszább a körmeimet, nemrég beleszerettem a hegyes formába, és úgy meg tud nőni, nekem mindig a sarka reped le......

      Törlés
  7. Te, Rita, hogyan tudtál ennyi csodálatos manikűrt belepakolni egy posztba?!?!?! *_*
    Egyszerűen lenyűgöztél, minden elismerésem és tiszteletem a tiéd emiatt a poszt miatt. :)
    Én is örülök a hírnek, hogy a Moyra palettákat is gyárt, annak már kevésbé, hogy elvágta a kezed a paletta (egy BPS lemez nekem is elvágta már...), de a férjed nagyon ügyes, hogy meg tudta csinálni. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira kedves vagy!! :) :* :* Köszönöm. :) Nekem BPS még nem vágta el a kezem, de hát ami késik nem múlik. :D Najó, ez múljon... :D

      Törlés
  8. Sziasztok!
    Mivel a Moyra a professzionális felhasználóknak is igényeit is ki szeretné szolgálni a nyomdalemezekkel, ezért lettek nagyobbak a minták. A lemezeket műkörmösök is használni fogják, ezért kellett a minták méretét nagyobbra készíteni. A műkörmösök sok esetben hosszabb körmökkel dolgoznak. A motívumok méretezését igyekeztek úgy kialakítani, hogy többségük rövid körmökön is jól mutasson, csak maguk a minták lettek nagyobbak :) Szép napot :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak annyiban "szállnék" vitába, hogy a műköröm sem szélesebb a természetes körömnél. Ma kaptam kézhez a lemezt, és sajnos a szarvasos mintáról az a véleményem, mint Ritának, a hossza az kell nekem is. (-: Egyébként nagyon tetszik a lemez, viszont tényleg élesek a szélei.

      Törlés
    2. Így már érthető a mértük akkor. :) Nem is baj ez, én is csak azért emeltem ki külön, mert ez egy hobbi körmös blog, nincs műkörmöm, ahogy az olvasóknak sincs, akik szintén hobbi nyomdázók. Nekünk pedig elég a kicsi is. :) Viszont nagyon jó a lemez, szóval nem is érdekel, hogy mekkorák a minták! :)

      Törlés
  9. Én is hobbinyomdázom, de épitett zselés műkörömre, és bár valóban vékonynak tűnik a körmöm, de a vastag réteg zselé miatt magasabb, a kerülete nagyobb, így a BP L-es lemezek mintái a hüvelyk ujjamra keskenyek. Kössz a tesztet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na így már értem! A nagyon ívelt körömre is nagyobb minta kell, hát akkor még az építettre. Tök jó hogy elmondtad, mert ma is tanultam valamit. :)

      Törlés
  10. Hű,nagyon szuper lemez,és gyönyörű manikűrök. :) (Annyira örültem,hogy nem csak egy mintát,hanem többet is kipróbáltál) Ahj,most már ez is kívánságlistás lett a szuper posztod miatt! >_< Azért kár,hogy éles a széle...még a mérete nem is akkora nagy baj.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! ^^ Szerintem vedd meg mindenképp, ha nincs még hasonlód! Az éles széleit pedig szerintem bízd rá egy fiúra, megoldják. ;)

      Törlés