2015. október 18., vasárnap

Golden Rose Rich Color - 108


























Bizonyára nem titok, hogy nem olcsó mulatság a körömlakk függés. Ezen nincs mit szépíteni, de hát ha az ember szerelembe esik bizonyos lakkokkal, akkor nem lehet mit tenni. Azért szerencsére nem minden lakk vészesen drága. Személy szerint mindig is jobban kedveltem az olcsóbb szépségeket. És a Golden Rose lakkok pont ilyenek. Olcsók, és jó minőségűek. Nemrég írtam is, hogy szép lassan előveszem az itthoni GR lakkokat, és írok róluk. Kezdődjön most a móka ezzel a teal színű lakkal. :)


A lakk maga sima krém finisű. Viszont már az üvegen is látszik, hogy az én példányomban van némi csillám. Az ötlet Madlentől ered, ugyanis neki volt egyszer a körmén épp ez a lakk, amikor a Nailland környékén sétálgattam, és elmondta, hogy ő a 108-as Rich Colorhoz kevert egy kevés ezüst Moyra holót. Ezt itthon aztán én is megtettem. A lakk színén persze semmit nem változtat. :)




























A képeken két rétegben látjátok, mert ennyi kell a teljes fedéshez. Egyébként pont olyan, mint az összes többi Rich Color lakk: szépen terül és gyorsan szárad. 

És milyen szép a színe, ügye? *_* Igazi őszi teal szín, pont a zöld és a kék között félúton. Magában sem volt unalmas, de én azért szerettem volna feldobni valamivel, így jött rá ez a háromszöges díszítés. :)





























Az elkészítése nagyon egyszerű volt: az alap háromszögekhez celluxot használtam, a bennük lévő kisebb háromszögeket pedig szabad kézzel festettem bele. :) A zöld holo lakk a Catrice Holo in One lakkja, a szürke pedig szintén Golden Rose Rich Color, de a 124-es számú. (Róla is lesz poszt hamarosan. ;)) Nagyon tetszik ez a mani, kifejezetten büszke vagyok rá. Három napig fent is hagytam, ami nagy szó! :)

Bátran ajánlom ezt a Golden Rose lakkot mindenkinek, aki szereti ezt a színt, és egy jól kezelhető, megbízható lakkra vágyik. :) A lakk elérhető a Nailland webshopjában. 

Tetszik nektek a lakk és a manikűr? Szeretitek a teal színt?

12 megjegyzés:

  1. Nagyon szép a lakk és a mani is!! (-: Nekem nagyon tetszik ez a szín.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Az egyik kedvenc színem, szóval én is lelkes vagyok. ;)

      Törlés
  2. ez nagyon-nagyon szép lett, Rita! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Madlen! :* Gondoltam, hogy neked tetszeni fog. ^^

      Törlés
  3. Tényleg nagyon szép ez a mani, remek ez a 3 szín együtt! Nekem elég hamar kopnak a GR lakkok, de azért van jó pár, mert nehéz ellenállni a szép színeknek, a jó árnak és annyira könnyen lehet lakkozni velük az ecset miatt!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg, az ecsetről nem is írtam, pedig hát az hatalmas piros pont ezeknél a lakkoknál! *_* Nekem nem kopnak hamar, illetve hát ez mindig attól függ, hogy mennyire hosszúak a körmeim, és hogy mennyire vagyok épp aktív mosogatás fronton. :D

      Törlés