2015. október 14., szerda

ILNP - Nostalgia (H)


























Ha ősz, akkor multikróm lakkok. (Na persze a sok bordó, barna, szürke, zöld és kék között. *_*) Szóval minden évben ősszel elkap a lendület, hogy sok sok multikróm lakkot kell begyűjtenem. Idén sem történt másként. Az ILNP lakkjait nagyon megbízhatónak tartom, úgyhogy gondoltam érdemes lenne egy próbát tenni a multikróm lakkjaikkal is. :)


És mennyire hogy érdemes volt! *_*
































A lakk két rétegben szépen fed, nem kell alá a fekete alapszín sem. Az ecsetével én tökéletesen tudok dolgozni, egyszer sem kellett javítanom.


































A színei a zöldtől mennek a bronzig. Vagy nem is bronz, hanem ilyen barnás rózsás valami. Nem tudom meghatározni, de a képeken szépen látszik. :) Ja igen, és ez egy holo verzió, úgyhogy tele van az amúgy is meggyőző alapszín sok sok holo szemcsével. *_* Ezután már csak szurkolni kell, hogy szépen süssön az őszi nap. ;)




























Próbáltam minél több szögből lefényképezni, hogy látszódjon a színek játéka. Remélem sikerült. :) Aztán kisütött a nap, úgyhogy a végére jöhet két olyan kép, amin a színe egyáltalán nem a valóság, ellenben a holo oldalát gyönyörűen megmutatja. Én pedig elvesztem... *_*



























Nyomdázva nem próbáltam ki, de van egy olyan érzésem, hogy feketén elég szépen mutatna. Lehet hogy nemsokára teszek is egy próbát. ;)

Ha megtetszett ez a kis nosztalgia (haha, ma csak úgy sziporkázom), akkor megvásárolhatjátok a Naillandben. :)

Hogy tetszik a lakk? Szeretitek a multikróm lakkokat?

6 megjegyzés:

  1. Ez gyönyörű lakk, tökéletesen multikróm, minden szín látszik, meg még holo is :)

    VálaszTörlés
  2. A lakk nem tetszik, a manikűr viszont gyönyörű! *_*

    VálaszTörlés
  3. Imááádom a multikróm lakkokat, és nem csak ősszel:) Róla az a benyomásom, hogy egy barnás-bordós színből indulunk, és onnan megyünk át a zöldbe. Bár szinte mindegy honnan kezdjük a kört, a multikrómokat állandón kéz- és üvegmozgatva bámulom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, eszembe is jutottál a lakkról. :) Megértem a rajongásod a multikróm lakkok iránt, csak velem az a baj, hogy nagyon ritkán szánom rá magam, hogy fel is kenjem az itthon lévőket. :/

      Törlés