2015. november 20., péntek

Cupcake Polish - Bat-chelor Pad


























Előre szólok: ebben a bejegyzésben ne várjatok tőlem értelmes mondatokat, vagy logikát, vagy bármit. Ellenben sok kép lesz, és sok ömlengés. :) Ugyanis ma megmutatom nektek életem legszebb lakkját. Tudom, tudom, sok lakkért lelkesedtem már, és mind jogos is volt. De ez más. *_* *_* *_* Amikor először megláttam Edinánál IG-on, rögtön tudtam, hogy kell. Nincs mese. K E L L. Azt is tudjátok rólam, hogy ritkán veszek drágább lakkot, és mindegyik megvétele előtt gondolkodom, hogy biztosan kell-e. Na ezzel nem játszottam el ezt a kört, hanem egyszerűen beszálltam egy közös rendelésbe, és az enyém lett. <3

Komolyan nem láttam még szebbet. *_*



























Már az üveghez is gügyögtem, és forgattam óriási szemekkel, hogy milyen szép. És aztán felkentem. És elvesztem.




Annyira mély és telt színe van, hogy az valami hihetetlen! Egy rétegben már tökéletesen fedett, de annyira könnyű felkenni, olyan szépen terül, hogy nem bírtam ki, és felkentem még egy réteget. Amit láttok, az egyből így nézett ki: nem kellett semmit javítani a festésen, ami mostanában nagy szó, mert az esetek nagy részében ügyetlenkedem. De ezt a lakkot tényleg hiba nélkül tudtam használni. <3 (Az ecsete sima vékony, hengeres.)




Mondtam már, hogy mennyire tetszik? :D Igen, kicsit sok kép készült, és így is bőven ki van ám válogatva. De egyszerűen nem tudtam nemet mondani, ha erről a lakkról volt szó. Kivételesen hoztam két vakus képet is, hogy lássátok úgy is.


Itt már látszik, hogy a szín mélysége és teltsége mellett szép holografikus hatása is van a lakknak. Nem nevezném szemkiverősnek, nem is ezzel fogott meg. Hanem a színével. *_* 

Szerencsére előbújt a nap is, szóval napfényben is készítettem két fotót. Ha lehet, ezeken még  ínycsiklandóbb. :)



Jaj, lányok, végem. Nem is írok többet, mert nem tudnék értelmeset. Visszavonhatatlanul szerelmes vagyok. Kacérkodom a gondolattal, hogy megrendelem mellé a Blood Hound-ot is, mert egy ilyen mélységű bordó sem hiányozhat a gyűjteményemből. :) Ki tudja... :)

Ha megtetszett a lakk, és úgy érzitek, hogy nem élhettek nélküle (higgyétek el, kár kihagyni, de komolyan), akkor megrendelhetitek a Hypnotic Polish-tól vagy a Color4Nails-től is. :) (Ahogy láttam, mindkét helyen van még belőle! Örömhír!)

Hogy tetszik ez a lakk?
Nektek is van olyan igazi lakk szerelmetek,
ami nélkül már nem lenne ugyanolyan az élet? :)

8 megjegyzés:

  1. Sötétkék holos lakkom egy db van, a Tristam, sosem fogy el :) Díszíteni, télen persze előszeretettel használom, de nekem ez a szín annyira nem kedvencem. Szép-szép, de inkább csak máson. A Nureyevet viszont imádom, mindig sajnálom lemosni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, Tristam, óó. <3 Fel kéne kennem újra... :) Akkor nem vagy sötétkékes. :) A Nureyev is milyen szép már! *_* Mondjuk én minden A-England lakkomat szerettem eddig. :)

      Törlés
  2. Gyönyörű ez a lakk, az utolsó kép a kedvencem róla :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, a lakk nevében is. :D Az utolsó nekem is nagy kedvencem, olyan szép holo. *_* De persze igaziból nem tudnék választani. :D

      Törlés
  3. Nekem is a Tristam ugrott be, hogy mennyire imádom. :) Ez is gyönyörű, de nem használnám ki, most más színek vonzanak. Ettől függetlenül rajtad álomszép! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Erina, szerintem is jól áll. :) És te vagy a második, aki említi a Tristamot, szóval most már _tényleg_ fel kell kennem. :D

      Törlés