2015. november 18., szerda

Kisfiús manikűr

Tartom magam ahhoz, hogy mindenféle személyes témáról a másik blogomon írjak, de van, hogy a személyes dolgok kihatnak erre a blogra is. Na ezt lehet hogy túlbonyolítottam. :D A lényeg az, hogy két hete tudtuk meg, hogy bizony kisfiút várok. <3 Nagy az örömünk, ezt persze mondanom sem kell. Ennek kapcsán pedig sokat gondolkoztam azon, hogy milyen fiús manikűrt lehetne alkotni. (Nyilván nem ez a legfontosabb, de inspirál természetesen.) Aztán megláttam, hogy a Moyra egyik nyomdalemezén (nevezetesen a Celebration névre hallgatón) a sok szép karácsonyi minta mellett akad egy babás is. Nem szándékozom állandóan babás manikat készíteni, szóval úgy voltam vele, hogy ez az egy minta bőven elég lesz. :)



























Szerintem nagyon cuki lett! *_* *_* *_* Sima stamping decal technikával készült, amivel kezdek elég jó barátságban lenni, szerencsére. :) Ugyanis jó ez a technika, annyi mindent lehet így készíteni! :)






























Remélem bent is örül a kisember, hogy az anyukája ilyen szépeket készít. :) Ki is használom még az időt az ilyen bonyolultabb manikhoz, mert gondolom az elején aztán végképp nem lesz időm stamping decallal szórakozni. :D

6 megjegyzés:

  1. Gyönyörű lett, annyira aranyos :) Pedig pont most kellene babás manikat csinálni!!
    Nekem volt nappal sosem alvó babám meg olyan is, aki mellett szinte unatkoztam, annyi aludt, hogy lett volna időm a stamping decalra is, ha nincs mellette a másféléves.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :) :) Ajj, nem annyira jönnek be a babás manik egyébként, ezért nem is pörgök rajtuk. Kiélem magam minden másban, ami babás. :D Kíváncsi vagyok, Jakab milyen lesz. :)

      Törlés
  2. Épp az imént csodáltam meg instán is :)
    Nagyon cuki lett!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik,szép lett a stamping decal. Biztos örül bent a kis srác... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Cuki vagy, köszi! :) Szerintem örült, legalábbis rugdosott. :D

      Törlés