2015. november 4., szerda

Őszi falevelek






























Mára egy rövid, de annál ősziesebb bejegyzést hoztam. Nemrég újra felkentem egymás mellé a Colour Alike Winter Holo lakkjait, és megint beléjük szerettem. Elképesztően pigmentáltak, és nagyon biztonságos színek. Felkenve pedig most megakadt a barnán (500) a szemem. Hát milyen szép már ez a lakk? *_*

Aztán gondoltam, játszom vele egy kicsit. Így került rá egy réteg Essence Night in Vegas pelyhes fedőlakk. Sajnos ez a lakk már nem kapható, és igaziból most hirtelen nem ugrik be olcsó pelyhes fedőlakk. :/ Mindenesetre annyira falevelesen néz ki a barnán! Alapvetően a narancsos, sárgás fényét néztem mindig, de a képeken előbújik a zöld is, és igaziból az is illik az őszi falevelekhez. :) Tök jó! A manikűrt pedig matt fedőlakkal zártam. Annyira tetszik, hogy a barna lakk holózásából pont csak apró szürke pöttyök látszanak, olyan, mintha köd lenne egy őszi leveles fa előtt. *_* 

































Annyira egyszerű recept, próbáljátok ki ti is! :)

10 megjegyzés:

  1. De szépek ezek a pelyhek, ráadásul Essence? A CA lakkok most nálam is mennek, mert megvan a Winter kollekció, hát lassan felére fogynak a színek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony Essence. :) Csak sajna már nem kapható. :( A Winter Holo kollekciónak végre újra van értelme, én is sűrűn használom őket, megértem hogy te is. :)

      Törlés
  2. Úúúú de szép. :) Vissza kéne állnom néha a matt finisre. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ügye milyen jó a matt? *_* Ilyenkor, hidegebb időben pedig kötelező. :)

      Törlés
  3. Nagyon szép lett! Igazi őszi hangulata van ennek a manikűrnek! Nekem is meg van ez a pelyhes lakk,lehet én is előveszem majd újra.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vedd elő mindenképp, kíváncsi vagyok mit alkotnál vele. ;) :)

      Törlés
  4. Nekem is megvan a pelyhes fedőlakk, de ritkán használom. Viszont ez nagyon szép, úgyhogy elő kéne vennem és többet használni! Mattítva pl még sosem próbáltam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbáld ki mindenképp, annyira jól illik ehhez az időjáráshoz!! :)

      Törlés