2015. március 4., szerda

Zöld holo lakkok összehasonlítása


























Nem titok, hogy mostanában egyre jobban kezdem megszeretni a zöld lakkokat. Ez lehet, hogy a tavasz hatása, nem tudom, mindenesetre hagyom magam. :) Az utóbbi időben sikerült több gyönyörű zöld holo lakkot begyűjtenem, úgyhogy gondoltam egymás mellé teszem őket, és megmutatom nektek egy kis összehasonlítás keretében. :)


Mutatóujjtól kisujjig: Colour Alike Winter Holo 501, A-England - Saint George, ILNP - Fall Semester és Colour Alike PZN 496


























Colour Alike Winter Holo 501: A legholóbb az összes közül, ebben garantáltan nyert. A színe szerintem leginkább egy sötét erődéhez hasonlít. Nagyon mély, és tényleg erdős. (Hmm, bővítenem kéne a szókincsemet.) Egy rétegben már szépen fed, de azért én kettőt szoktam felkenni belőle. 

A-England - Saint Gerorge: A négy lakk közül őt vettem meg utoljára, és kérdeztem a férjemet, hogy tetszik-e neki. Ráadásul nagyon bátor voltam, mert nem csak az volt a körmeimen, hanem a másik három zöld is. És csak annyit mondott, hogy mind közül ez a legszebb. Imádom. Hogy várhattam vele ennyi ideig? Nem is értem. :) Egy rétegben fed, és zseniálisan szép. Sötét méregzöld. Muszáj majd külön is írnom róla, de ide is be kellett vennem. :)

ILNP - Fall Semester: Egyel világosabb csodazöld. :) Ennél már kell a két réteg, de ez nem baj, mert nagyon gyorsan szárad. Valamint ez is nagyon holo, csak máshogy, mint a CA.

Colour Alike PZN 496: Ő a legvilágosabb zöld, ezzel pedig szerintem simán nyári viselet lesz. Róla nemrég írtam, úgyhogy nem is ragoznám tovább. :)



























A poszt lényege igaziból annyi, hogy az interneten keringenek mindenféle pletykák, miszerint a CA winter holo lakk nagyon hasonlít a Saint George-hoz. De olyan képet is láttam már, ahol Gyuri (all credits goes to Madlen) hasonlított nagyon a Fall Semesterhez. Mikor meglett az ominózus A-England lakk, egyszerűen muszáj volt mellékennem az összes többit is. Hát ez lett belőle. Egyáltalán nem hasonlítanak. Bátran mondom tehát, hogy mind a négy lakk megvétele nagyon indokolt! :) Nem is tudnék kedvencet mondani közülük, mert mindet nagyon szeretem. És szerintem érdemes őket egymás mellé tenni, mert így létrejöhet egy szép ombre manikűr is. ;)

Nektek melyik tetszik a legjobban? Szeretitek a zöld lakkokat?

12 megjegyzés:

  1. Nem hasonlítanak, ebben igazad van. Nekem a CA tetszik legjobban, de ha zöldimádó lennék, akkor valószínű befektetnék az A-Englandbe, mert elképesztően tartós lakk (ami nekem megvan belőle és tervezek még venni :)
    Már csak 3 zöld lakkom van, régebben sokszor kentem fel zöldet, de most már csak más színnel kombinálva szoktam felkenni őket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Az A-England tényleg nagyon megbízható márka, teljesen igazad van. De ha nem bolondulsz a zöld lakkokért, akkor tényleg felesleges. :) Érdekes egyébként, hogy hogyan változik az ember ízlése. :)

      Törlés
  2. Jaj, ez a poszt nekem készült! :)))
    A CA PZN 496 úton van felém (és tűkön ülve várom), a Saint George pedig előbb-utóbb be fog kerülni a virtuális kosárkámba, amint nagyobb összeggel fogok rendelkezni amit lakkokra költhetek. Meseszép, na! *.*
    A párom kedvenc színe a zöld, szóval jót szórakozik rajta, hogy megkattantam a zöld lakkok iránt és kenem, mint az őrült. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyébként tényleg az eszemben voltál, miközben írtam. :*
      Jól láttam IG-on, hogy már megérkeztek a CA lakkok? Hogy tetszik az ominózus 496? :)) Gyuri pedig _kötelező_. Komolyan.
      Juuuj, az én férjem kedvence is a zöld. Pacsi! :)

      Törlés
  3. Nagyon hasznos volt nekem ez a poszt :)! Fall Semestert nem vettem meg, meg úgy éreztem, hogy túl Saint George-os, és őszintén továbbra sem érzem szükségét...Pont most szerkesztem a képeket egy hasonló poszthoz ( pp Dragonfly, Gyuri, PZN 496 és Thriller szerepelnek majd, a winter holo 501et pedig Escapades-hoz méregettem)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmmm, ez nagyon jól hangzik Zsóka!! Nagyon várom a posztot, mert már a kék is nagyon hasznos volt. :):) (Azt hiszem jóra gondolok.)
      Egyébként a Fall Semester pont nyáron lesz tök jó, amikor majd nem akarom felkenni Gyurit, de zöldre vágyom. :))

      Törlés
  4. A két CA lakk merőben más, mégis ezek tetszenek a legjobban. :) Mindkét szín nagyon szép, simán hordanám őket. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És az áruk is mennyire baráti már! Én ezen nem tudom túltenni magam. :D Hordj sok zöldet. ;)

      Törlés
  5. Milyen jól egymás mellett. :)

    VálaszTörlés
  6. Eddig szigorúan csak a nagyon sötét zöldek tetszettek, mindenben, ami nem krém finis, de kezdek nyitott lenni :) Az ILNP-ről és a CA-ról Én is írtam egy összehasonlítást, ha gondolod, nézd meg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olvastam már régebben is, csak mindig lusta vagyok kommentelni... -_- De örülök, hogy kezdesz nyitott lenni a világosabb zöldek felé is, mivel gyönyörűek. *_*

      Törlés